30 Kasım 2012

They're One of a Kind BİGBANG

Gönderen Neobi zaman: 22:25
Bu yazı ciddi anlamda fangirl'lük içerir
Uyarımı da yaptığıma göre artık başlayabilirim. Günün konusu " MAMA " yani mnet asya müzik ödülleri.  Daha doğrusu " BİGBANG ".  Çünkü dağıtılan bütün ödüllere değinmeyeceğim. En azından büyük bir kısmına. O yüzden bu yazı resmen bir BİGBANG yazısıdır biline ^^
2008'den beri Bigbang MAMA'ya grupça katılmamıştı. O yüzden MAMA'nın bu sene ki ödül töreni benim için büyük önem arz etti. Zira BİGBANG grup olarak sahne alacaktı. Bir çok dalda da aday gösterildiler zaten. Yaklaşık 1 aydır bu anketi oyladık. Oylama sonuçlarını gördükçe yer yer delirdik. ( ki bu çok sık olmuş olabilir :P ) Yer yer sevindik vs.
İşte o mama bugün yapıldı.  Sabah 10'da kırmızı halı töreniyle açılışı yaptılar. Sabah 10'dan 12'ye kadar o sıkıcı geçiş törenini izledim ki anlatamam  sırf bigbang'i göreceğim diye. Ama ne oldu peki ? Bigbang kırmızı halıdan geçmedi. Benim gibi V.I.P'lerde 2 saat boyunca kırmızı halı işgencesine katlandıklarıyla kaldı tabi ki. Eee haliyle biraz kızmış olabilirim :P  Gerçi bu arada Block B'nin performansını izledim oda yanıma kar kaldı hehe
Ben BİGBANG kırmızı halıdan geçmedi diye hüzünlenir debelenirken mama'nın açılışını yapmak için bakın kim yerini aldı sahnede ^^ 
Bingoooooo. Benim bebeğim G Dragonnn.
Bu o kadar mutluluk verici bir şey ki inanın
anlatmak istesem anlatamam. Anlatsam belkide size aktaramam. Öyle bir şeyler işte T.T Tabi ki G Dragonu sahnede açılış sanatçısını takdim ederken görünce " kırmızı halı " fiyaskosunu da unuttum gitti kkkk 
Şu tavırlara, şu edalara bakın yaaa *.*
Öhmm neyse. Evet GD çıktı sahneye yaptı o mükemmel rap'ini büyüledi beni ( ve saçları yine sarı sarı saç bu çocuğa çookk yakışıyor )
geçti kuliste ki yerini de aldı ^^
Ve ödül töreni de böylece başlamış oldu.
Gelelim ilk ödüle. Bakalım hangi dalmış ^^
En iyi erkek grubu ? Tabi kiiiiiiiiiiiiiiiiii

BİGBANG..... yayyyyy. O an attığım çığlığı duymalıydınız. Bu dal cidden çok zorluydu. Korenin efsane gruplarından Shinwa, Ciddi anlamda fan kitlesine sahip TVXQ, Aynı şekilde yine super junior ve ( unuttum diğerini ) adaydılar. Oyalama zamanına döner isek Shinwa ciddi anlamda oy toplamıştı. Bigbang yukarıda saydığım 3 grubunda altındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Peki nasıl oldu da kazandı ? Şöyle ki halk oylaması sonucu sadece %20 etkiliyor. Bunun jürisi ve resmi albüm satış istatistikleri vs. var. Ve bu yüzden de hak eden aldı bu ödülü. Çünkü benim için, bir çok insan için BİGBANG korenin, K-pop'un kralıdır. Bu kanıtlanmış bir şey hehe 
Evet ödül açıklandı. Benim bebeğim sahneye çıktı ve grubu adına ödülü aldı.
Şu güzelliğe bakarmısınız yaaa
Bigbang nerede diye merak ettik tabi kii. Ama g dragon'un
açıklamasıyla öğrendik ki sahne arkasında performansları için hazırlanıyorlarmış ^^ 
G dragon bu ödülü aldıktan sonra ortadan kayboldu. Hemen sahne gerisine hazırlıklara kkkk Bir heyecan bir merak ki anlatamam bizde ki. Net başında bunlar yüzünden ölebilirdim (k) ^^
İkinci ödülümüz ise " Guardian Angel Dünya Çapında Performans Sergileyen Sanatçı " Tabi kiii burada da ödüll. Hopp bigbang'e gitti ki başka bir gruba gitseydi ( ki bu imkansız :D ) büyük haksızlık olurdu. Bu ödülü almak için ise sahneye Epik High çıktı. Bigbang sahne arkasında hala hazırlanıyormuş. Vipler neredeyse çatlayacak meraktan o hale geldik yani *.*  




Bu çocuk beni öldürecek  bir gün T.T

Derkenn benim için ciddi anlamda karın ağrısı olan bir kategori açıklandı. Oda " En İyi Erkek Sanatçı ". Bu dalda da sıkı rakipler vardı. Bir kere aynı aileye mensup, son zamanlarda dünyayı gangnam style ile kasıp kavuran psy. K.Will vs. Lakin ödül yine yenidennn hak edene gitti vee G Dragon ödülünü kaptı ^^   Saçlara dikkat. Açılış
konuşmasında sarıydı. İki arada bir derede 
ise kırmızı oldu. Bebeğim, bebeklerim bu gece için öyle  güzel hazırlandılar ki ^^


Veeee bu ödülden sonra benim, biz vip'lerin merakla beklediği, uğruna saçma kırmızı halı işgencesine katlandığı, saaterini koltuk tepesine tüneyerek harcadığı performansa sıra geldi ^^ Bigbang bu performansla mama'ya imzasını altın harflerleee kazıdı ^^

Öyle mükemmel bir performanstı ki kalbim neredeyse atmayı unutacaktı. Ekran karşısında eridim gittim desem yalan olmaz inanın. Bu çocukları o kadar çok seviyorum ki <3 Şimdi bu performansta biraz duralım. Bütün üyeleri tek tek inceleyeceğim çünkü kkkk
Ayaklı Karizma T.O.P 
Öncelikle tongiht ile resmen bigbang'in temsilcisi olan kuru kafa temalı sahne düzeni çok iyiydi. Performansın adı " Monster In Me " konseptten adını almış. Performansın şarkıları olan creyon ve fantastic baby uyarlaması mükemmel, geçişler şahaneydi.  Ama asıl şahane olan kuzularımdı. Açılışı hemen T.O.P ile yapalım.   


Karizmayı görüyorsunuz değil mi. Bir pembe hiç bir erkeğe T.O.P'ye yakıştığı kadar yakışmaz, yakışmaz buna eminim. Gözlerinde ki lens ise deminde dediğim gibi performans ismiyle çok uyumlu. Netice de onlar birer monster ( canavar )
T.O.P'nin ses tonunu ve rap'ini çok beğenirim. Bu yüzden grubun açılışını yapmasına kendi adıma memnun oldum ^^




Şahane insan Daesung
Gelelim bir diğer canavarımıza. Daesung. Bu çocuk ciddi anlamda sahnede devleşiyor.  Ses tonu, müziğinin tınısı o kadar eşsiz ki... ( bak şimdi bunu diyince aklıma geldi yine -,- Sorarım sana yg neden hala bu çocuğa bir solo çıkarmadın -,- ) Öhm neyse ne diyordum. Daesung evet. Özellikle yeni boyadığı saçlarıyla pek fazla beğenimi aldı. O kadar çok yakışmış ki ^^







Bigbang'in duygusal sesi Taeyang
Sırada kim var peki ? Tabi ki Taeyang ^^ Şekerlik abidesi taeyang'ın saçında bir değişiklik yoktu. Ama tarzını çok sevdim. İnsanlara yansıttığı enerjisini çok sevdim.  Şu güzelliğe bakar mısınız ?  Buna canavar demeye kimin gönlü razı olur ki ? 
Bu çocuk dans ederken mümkünse herkes kenara çekilsin aaa dostlarr :D Zira Taeyangın ışığı onları söndürebilir ^^
Ayrıca havalı ingilizcesini de yerim hehe











Sevimli maknaemiz, biricik pandamız alır bu sefer sahnede ki yerini. Kendisi canavarlar içerisinde beyaz kıyafetiyle masumiyeti temsil etmiş. Saçlar o biçim. Bu çocuk biraz daha büyüdüğünde kore'de ki hatunların dibi düşecek benden demesi :D  
Sevimli Pandamız Seungri












Ayrıca seungri ses konusunda bu mükemmel grubun kendini en çok geliştiren üyesidir de ^^

Veee veeee veeeeee. Biricik liderimiz, dahiyane yetenek, moda ikonu G Dragon gelir sahneye....
Mükemmel Lider, benim biricik bebeğim G Dragon
Evet G Dragon' gifi için büyük bir bölüm ayırmış olabilirim. Ama ben big Fangirl'üm bu kadarcık kayırmışım çok mu :P Hem o bigbang'in mükemmel lideri canım... Şu tarza, şu hallere, mimiklere bakarmısınız ya. Neden bu çocuk böyle başımı döndürüyor benim. Nasıl yapıyor bunu inanın hiç aklım almıyor T.T Onu o kadar çok seviyorum ki ağğğğ.  Bu çocuğa iyi bakın çünkü karşınızda k-pop'un en yetenekli lideri  duruyoor ^^  
G dragon hakkında saatlerce yazabilirim emin olun. Lakinn aşkımı öyle her yerde yazıp överek kendime yeni rakipler kazanmak istemiyorum :P O benim ho ho ho :D ( bir fangirl'ün hayal dünyası yıh yıh )

Bigbang'in bu organizasyonda aldığı son ödül ise " Yılın Sanatçısı " idi kii en anlamlı ödül buydu bence. 
Kuzular geldi ve ödüllerini aldı tabi ki her zaman ki mükemmellikleriyle.
Ve bigbang ödülü alır ^^

















Te işte böyle beyler bayanlar :D Çok çok çok güzel bir gün geçirdim sayelerinde ^^ Mutlu oldum, ağladım, ölesiye çığlık attım ^^ O kadar mutlu ettiler beni ve gururlandırdılar ki anlatamam. Bir çoğunuza göre şu yazdıklarım saçma ve abartı gelmiş olabilir bazılarınıza. Lakin inanın 4 senedir ben çocuklarla birlikteyim. Ve onları o kadar çok seviyorum ki. Şu anlattıklarımda abartının A'sı yok... Bu arada birazda bu organizasyonda gözüme takılan komik anlara bakalım ^^

Varan 1: T.O.P bebeğim nedir o gözler öyle hehe Bu gece beni en çok güldüren insan oldun hehe











Varan 2: Sahneye ödül almaya çıkan PSY'ı T.O.P'un at dansıyla sahneye kadar kovalaması oldu ki resmen kahkaha attım :D 




Bizimkilerin yaptığı at dansı ise takdire şayandı. Yani GD bana son zamanlarda bıkkınlık getiren at dansını bile sevdirdi :D











Taeyang bebeğimi dürtüp durma lütfen hehe 








Epik High'dan tablo ise en beğendiğim sanatçılar arasında başlarda yerini aldı :D Joker tiplemesi ona o kadar çok yakışmış ki *.* Eğer izlemek isterseniz Epik High'ın performansını da şiddetle tavsiye ederim. Çünkü çok güzeldi oda ^^ Hattta siz hiç aramakla uğraşmayın ben direk linki vereyim kıyamam size XD

Evet sayın okuyucular. Delirmiş bir fangirl'n seyir defterini okudunuz. Bu gece fangirlliğin dibine vurdum ama son derece hakkım değil mi *.* Ayşhhhh o kadar mutluyum kiiii. 
FOREVER BİGNBANG, FOREVER V.İ.P 



Dip Not: Bigbang ödül almışken bir vip olarak ben almasam olmazdı kkk Bu ödüller sayesinde tavana vuran fangirrlüğümün de sayesinde kendimide ödüllendirdim ve bir kaç bigbang albümü aldım kkkk. Sevgiyle kalın.... 



2 yorum:

Nymphe_Nadiad on 1 Aralık 2012 02:50 dedi ki...

Fazlasıyla fangirllük içerir uyarısını neden dikkate almadım acaba? :P
Gerçekten dediğin gibi tam bir fan yazısı olmuş ellerine sağlık.
Tabi ki performansları gene izledim kkkkk
not: Bu arada grubun adı Shinhwa Shinwa değil. Ben de sürekli yanlış yazıyorum öğnrenene kadar canım çıktı kkkk Nedense insanın içinde Shinwa yazıp geçivermek geliyor XD Okunuşu yüzünden sanırım ^^

Neobi on 1 Aralık 2012 12:27 dedi ki...

Ahh yapma ama neden yanlışımı yüzüme vuruyorsun ki :P Bilirsin ingilizce özürlü ben nasıl okuyorsam öyle yazarım ^^ Düzeltiyorum o vakit Shinhwa. Oldu mu ? :D
O uyarıyı boşuna koymadım oraya kkk

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei