18 Ağustos 2014

Bigbangle Birlikte 8 yıl

Gönderen Neobi zaman: 20:01


2009 da başladı benim hikayem bigbang'le... Ufak ve çelimsiz bir çocuk sahnede Heartbreaker'ı söylerken tanıdım bana her şeyi köşeye bıraktıran o yeteneği ve kardeşlerini...
Tamı tamına 6 yılı devirdim onlarla... 6 yıl söylerken dile kolay gelse de içerisinde binbir güzelliğin yanında binbir zorluğu ve acıyı da getirdi bazen hatırlamak bile istemediğim..
Birçok heyecan yaşattılar bana, birçok ilki onlarla birlikte tanıdım... Birçok aç gözlüğüm, doyumsuzluğum onlar yüzünden oldu... Bu kadar seçici olmam hep onlar yüzünden... Ve bir çok göz yaşını da onlar için döktüm.. Düşünsenize sizden binlerce kilometre uzaktaki, dilini bile bilmediğiniz insanlar notalarıyla, enerjileriyle, masumiyet ve yetenekleriyle sizin gönül tellerinize dokunabiliyor. Ne muhteşem bir duygudur herkes anlayamaz bunu...
Bu insanlar yüzünden uykusuz kalabiliyor, en umutsuz zamanlarınızda bir parçalarıyla umut bulup mutlu olabiliyor ve onlar için günlerce ağlayabiliyorsunuz...
Sayelerinde birçok anı biriktirip bir çok güzel insanla tanışabiliyor, onlarla yeni bir aile kurabiliyor, onlarla hayal kurabiliyor ve bir bütün olup sevdiğiniz şu 5 çocuk için her şeyi yapabiliyorsunuz..
Böyle bir dünyanın hayalini bile kuramazken bana bu güzel dünyanın kapısını açtıkları için bu çocukları sevmekten asla vazgeçmeyeceğim.. Birçok ilki bana yaşattıkları için onları sevmekten asla vazgeçmeyeceğim. Onlardan çok uzakta olsam bile elimden gelen her şeyi tıpkı 6 yıl öncesinde yapmaya başladığım gibi yapmaya devam edeceğim.. Olur da tökezleyip düşerlerse zamanında olduğu gibi elimi arkalarına koyup onları tekrar kalkmaları için destekleyeceğim.. Dualarımda ki yerleri asla ama asla eksik olmayacak. Zaman zaman kızsam da, beklentilerim çoğalıp karşılanmasa da, olur ya insanlık hali yollarından şaşsalarda, düşüncesi bile korkunç olsa dahi olur da dağılsarda bu yürekteki beş kişilik yerleri onların her zaman ve her daim yanında olacak. Ben şuan bunu içntenlikle söylüyorum ki onların bende ki yeri ASLA ama ASLA değişmeyecek... 
Ve bugün o 5 pırlanta gibi çocuğa teşekkür etmek istiyorum.. Bir araya gelip de bizlere bu eşsiz ziyafeti sundukları, birçok güzel insanla tanışmamı sağladıkları, gerçekten heyecanlandırdıkları ve bugünkü Neobi'yi yarattıkları için..
Her zaman ama her zaman hep birlikte kalalım ve bu güzel şarkıları her zaman yürekten hep ilk heyecanımız gibi dillendirelim.
Asla ve asla yılmayın.. Şunu bilin ki biz VIP'ler ne yaşanırsa yaşansın her daim sizin arkanızda olacağız..
8. yılımız kutlu olsun gönlümün kralları 


Ve ufak bir dipnot: Umarım gerçekten isteyen hepimiz şu harika parçayı bir gün onlarla göz göze söyleyebiliriz :)



6 yorum:

ErsinCe on 21 Ekim 2018 15:09 dedi ki...

Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
Gavsi Sani Sözleri

Tek nefeste Okunan Kitaplar

Karşılıklı Blog destekleri

Adsız dedi ki...

Mmorpg oyunları
ınstagram takipci satın al
Tiktok Jeton Hilesi
tiktok jeton hilesi
Sac ekim antalya
Takipci satın al
instagram takipçi satın al
metin2 pvp serverlar
TAKİPÇİ

korsan taksi on 25 Aralık 2022 23:05 dedi ki...

Good content. You write beautiful things.
mrbahis
vbet
sportsbet
hacklink
hacklink
mrbahis
vbet
sportsbet
taksi

poker siteleri on 1 Ocak 2023 07:10 dedi ki...

Good text Write good content success. Thank you
bonus veren siteler
slot siteleri
tipobet
betmatik
kibris bahis siteleri
mobil ödeme bahis
kralbet
betpark

yağız dedi ki...

maltepe
üsküdar
aksaray
ataşehir
bahçeşehir

BY6

yasmin dedi ki...

https://saglamproxy.com
metin2 proxy
proxy satın al
knight online proxy
mobil proxy satın al
0N72

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei