19 Eylül 2012

Hayyy Minnaa !!

Gönderen Neobi zaman: 14:23
Yehhuu ben de geldimm ^^
Söze nasıl başlasam bilemiyorum. Normalde çeneye geldimi
iyi iş çıkarırım lakin şuan bunun pek de kolay olmadığını gördüm.
Kısacası kendimden bahsedeyim mi biraz ? Yada gerek yok zamanla
tanıyacaksınız nasılsa hehe. Gelelim bu blog içine neden giriştiğime ?
Çok fazla arkadaşım yada mangalarım dolayısıyla ( bir editörüm söylemesi ayıp :P ) yazılarımı beğenen takipçilerimin ısrarıyla karar verdim
bu blog işine girişmeye. Hem benim yazan herkes'den neyim eksik değil mi
anacım :P Lakin bu işlerin öyle uzaktan bakıldığı gibi kolay olmadığınıda
anlamış bulunuyorum. İnanır mısınız bilmem saatlerdir tema peşinde
koşturuyorum site site -,- Ve bu yüzden pc'me bir haller bir edalar oldu ki sormayın gitsin. Kendi başına işler yapmaya başladı. Birşeyi açabilmek için on kere tıklamak zorunda kalıyorum ağğğ =(
Neyse öhm ne diyordum evet bu işler zor işler. Rastgele bir tema seçtik bakalım ne olacak.  
 En kısa zamanda yazı tipimi değişmeyi becerebilirsem çok mutlu olacağım.
Yazı tipi insanın karakterini yansıtırmış derler fakat bu yazı tipi hiç de
benim karakterimi yansıtmıyor. Sevmedim sevemedim kendisini.
Olurda yolunuz buraya düşer ise  benden süslü püslü cümleler beklemeyin ^^
Özlü sözler, bir deyince bin düşündüren konularda beklemeyin.
Amacım kimseye hayat dersi vermek değil çünkü =)
Amacım gün içinde yaşadığım stresden uzaklaşmak bu blog aracılığıyla.
O yüzden belli bir konseptim de yok. Beni etkileyen her ne olur ise onlardan bahsedeceğim. Yer yer komik ( ağırlıkla komik olabilir :P ) yer yer sinirli ( bir dakika bu daha ağırlıklı olabilir çünkü çemkirmeyi çok severim :D )
Yer yer de bilgilendirici ( ki bu kısım çok fazlada olmayabilir *.* )
Kitap okumayı çok seven bir insanım o yüzden beni etkileyen, hayatımda önemli rol oynayan kitaplara da değineceğim doğal olarak =)
He bu arada bir tarihçiyim ara sıra tarih dersi versem sıkılmazsınız değil mi :P
Şuan yazacak şeyler düşünüyorum ve bulamıyorum. İlkler neden hep bu kadar zor olmak zorunda ki :S Şu halimi annem görse gözleri dolardı kadıncağızın haha~ Şimdilik Neobi'den bu kadar. Umarım yüzünüzde hafifde olsa tebessüm oluşturabilecek konulara değinir ve yüreğinizdeki ağırlığı bir nebzede olsa hafifletebilrim. 
Kisseledim Gıdıdan ^^

Dip Not: Bu arada gördüm ki konudan konuya atlamışım. Heyecandan olsa gerek mazur görün :P

2 yorum:

Unknown on 15 Ekim 2012 13:59 dedi ki...

ben de kendime sürekli aynı soruyu soruyorum bu kadar internette aktifken bu blog işine ben neden bulaşmamışım
bu soruyu kendime sık sormaya başladığıma göre bulaşmak yakındır
ama korktum ne yalan söyleyim sen zorlandıysan :D :D :D

Neobi on 26 Aralık 2012 17:18 dedi ki...

Ahaha daha yeni görüyore bunu. Valal zor iş düşün düşün düşün ne yazsam ne yazsam ne yazsam ottookeeee :D

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei