7 Ocak 2013

Olsa mı ? Olmasa mı ?

Gönderen Neobi zaman: 22:06
Gözlerimi loş bir ışığa açıyorum. Etrafta uçuşan ateş böcekleri yada ona benzer birşeyler. Tam kestirdiğim söylenemez... Etrafta insanlar çığlık çığlığa. Korkuyorum önce... Sesin kaynağını arasam da o kadar çok etrafa yayılmışlar ki kestirmem imkansız... Sonra bir ışık topu patlaması her taraf bembeyaz. Göz alıcı bir parlaklık geliyor üstüme doğru... Tam gözümün önüne gelen ışık hüzmesi bir anda el şeklini alıyor ve beni gösteriyor. Hı beni mi ? Buda nesi yahu diye söylenerek etrafa bakmamla mahşer meydanındaymışcasına bir kalabalığın içinde buluyorum kendimi... Etrafımda çılgınca zıplayan insan denizi... Oysa daha demin uyuyordum ben ? Biraz daha zaman geçtikçe arka fonda yavaş yavaş sesler görüntüde ki yerini almaya başlayınca duyduğum sesle irkiliyorum... İnsanlar hep bir ağızdan Haru haru'yu söylerken sahneden bir el ( bir dakika gerçekten g dragon mu o ) beni çağırıyor sahneye... Hadi canım bende haha haha imkansız... Rüya olması bile imkansız saçmalık hah... Diye söylensem de arkamdaki azman fanlar tarafından sahneye sürükleniyorum resmen. Hafifçe başımı aşağıya eğmemle üstümde ki paçavraları farkediyorum. Resmen bir konser alanındayım ve üstümde pijamalarım mı var yani ? Ben yıllardır bu anı beklerken bu sahneye pijamayla mı çıkıyorum ? Gözlerimde biriken yaşlar dışarı çıkmak için debelene dursun bir el uzanıyor elimin üstüne. Gayet nazikçe diğer eliyle gözlerimden çağlayan yaşları kurularken diğer eliyle beni sahneye çekiyor. Görüşüm netleşmeye başladığında o yumuşacık elin sahibini de görüyorum. Onunla göz göze geldiğim anda kalbim sanki o küçücük kafesinde kalmak istemiyormuş gibi debeleniyor. Güm güm güm güm bin bir telaş nefesimi düzene sokmaya çalışıyorum. ( Aman tanrım ya duyarsa ? ) 
Yanaklarım kıpkırmızı, yüzümde çok salakça bir gülüş... Karşımda gülüşüyle kanımı donduran o adama bakıyorum... O güzel gülümsemenin sahibine... Yüzü yüzüme o kadar yakın ki nefesini hissedebiliyorum. Kokusu zaten çileden çıkmış kalbimi sakinleştirmem de bana hiçte yardımcı olmuyor...
Yavaşça sahnede ki yerimizi alırken g dragon üstünde ki ceketi omuzlarıma bırakıyor. Bir yanımda T.O.P diğer yanım da G Dragon, arkamda Daesungun o mükemmel sesi, biraz çaprazımda dans eden bir taeyang, ve köşede kendi kendine bir şeyler yapan Seungri...
Karnı sahibi tarafından okşanan kediler gibi bir o yana bir buyana sallanıyorum. Sırıtıyorum. Karşımda deliren fanlara üstünlük taslayan bir bakış fırlatıyorum. G dragon bana dönüyor vee:
- Bir dakika burada beklersen sana bir süprizim var güzel bayan ( Neeeeeeee güzel bayan mıı diye debelene dursun iç sesim )
Ta- Taü tabiii diye cevap verebiliyorum anca. Elimi nazikçe dudaklarına götürüp göz kırpıyor bana. Ve daha sonra arkadaşlarını da alıp ayrılıyorlar sahneden. Ben mutlu mesut sahnede salına ve karşımda ki fanlara üstünlük taslaya durayım birden üstünde durduğum zemin titremeye başlıyor. Sanki bir dev yaklaşıyor sahneye. Ne yapsam da buradan kurtulsam la hayır dur gidemezsin ya sürpriz ne olacak diyen iç çatışmam sayesinde olduğum yere sabitliyorum kendimi. ( yoo yoo hayır bu anı çok bekledim asla gidemem. Ölsem gitmem... ) Bir zaman sonra her şey sakinleştiğinde kafamın üstünde patlayan konfetiler görüş alanımı daraltsa da karşıdan gelen şeyi fark etmemem imkansız... Bir top yumağı tuhaf biçiminde ki dansıyla bana doğru geliyor. Hayır gelmiyor bildiğin bana doğru çağlıyor. Ve işte o zaman gerçekten kaçmak için çırpınsam da çok geç kaldığımı anlayıp kaderime razı oluyorum.  Bana çok yaklaşan tüy yumağı yanımda durup belimi kavradığında anduee andueee diye bağırmama rağmen beni dinlemeden o meşhur ve artık beni kusturacak raddeye gelmiş dansına başlıyor. Hangi dans anlamadınız mı ? Bir dakika hemen bir ip ucu vereyim. 


Kanımca ipin kendisini verdim XD Evet bingo bildiniz ta kendisi PSY. Deli gibi çırpınsam da psy'dan kurtulamadığım için o dans boyu ona eşlik ediyorum ( hayır eşlik etmiyorum bir yosun gibi bir ileri bir geri gidip geliyorum ) Kafamı kaldırdığımda karşımda karınlarını tuta tuta gülen bir bigbangle karşılaşmam da cabası tabi. 
Kendi çığlıklarıma uyandığım için rüyanın sonunda ne oluyor bilmiyorum. 
Peki neobik bu rüyanın gerçek olmasını istiyor mu ? Hemde PSY faktörüne rağmen ? Cıkss istemiyorum XD Üzgünüm ama kimse bana üstümde o pejmürde pijamalarla Bigbangin karşısında ( yada G dragon mu demeliyim :P ) o lanet dansı yaptıramaz XD Ayrıca PSY da nesi -,- Hayır ne alaka ? Günlük hayatım da PSY'ın p'sini duyduğu anda topuklayan zatı şahanem ne demeye en güzel rüyasının içine edecek bir psy'ı o rüyaya davet ediyor T.T  PSY sana olan o kocaman sevgim ( ! ) ikiye katlandı bilesin XD 
Şimdi bu rüya üzerinde oynama şansım olsa neler yapardım:
1) bir kere o konser saloluna kesinlikle o kılıkta gitmezdim. Gayet güzel hazırlanır allara pullara bulanır öyle yer alırdım :D 
2) G dragon beni çağırdığında salak saçma gülmek yerine daha cool olmaya çalışırdım kii bu kanımca imkansız XD Zira hala kokusu burnumda adamın. Nereye sakin oluyosun hah
3) Ve en önemlisi cidi bana senin için bi süprizim var biraz bekle değinde orada durmak yerine ördek yavrusu gibi peşine takılır asla sahnenin ortasında durmazdım. Cidi nereye ben oraya akıllandım zaar yıh  yıh
Evet rüyanın cidinin bana sana bi sürprizim var diyene kadar ki kısmının gerçek olmasını deli gibi istiyorum. O kadar gerçekçiydi ki inanamazsınız. Dedim ya kokusu bile hala burnumda...
Sürpriz kısmından sonra her türlü müdahale eder işin seyrini değiştirirdim nasılsa :D 
Son söz: Bu yazımı okuyup da karnını hoplata hoplata gülen sevgili rakibelerim. Fazla güldüğünüz taktirde sizi ortadan ikiye çatlatacak, kıskançlık denizlerine sürükleyecek, saç baş yoldurtacak hanemde saklı rüyalarımdan haberiniz var mı acaba ? 







29 yorum:

eun chann dedi ki...

gülmekten öldümmm yaaa....ben rüyamda hiç görmedim bigbnag'i nasıl kıskanmam aga ya..ben niye koreyle bunlarla alakalı rüya görmüyom anlamıyorum benim rüyamda bugün buna benzer ilginc olaylar durumlar vardı..gün boyu aklımdan cıkmadı rüyam da neden bigbangli rüyalar görmem woe woe weo weo!!

Puma Punka on 7 Ocak 2013 22:18 dedi ki...

Buna yorum yapmadan gidemezdim :D PSY senin baya korkulu rüyan haline gelmiş herhalde.Hep GD ile aranıza girip duruyor.Yazın hatırladığım bir rüyanda da GD seni Gangnam Style çekimlerine götürüyordu :D Hala gülüyorum aklıma geldikçe.

Neobi on 7 Ocak 2013 22:26 dedi ki...

İstersen psy'ı anında sana paslayabilirim :D Olur olmadık yerlerden çıkıp beni deli ediyor çünkü -,- Hem böylece bu tarz rüyalara da kapı açarsın belkim kkk
Notu: asıl rüyalarımı anlatsam var ya owwww kkkkk

Neobi on 7 Ocak 2013 22:28 dedi ki...

Yaa evet hiç sorma =( allahım zırt pırt her yerden çıkıyor deli olacağım :( Bu kadar meşhur olduğu için şarkı olabilir mi acaba ? Birde bu rüyayı görmeden önce ( ısrarla sırf taeyangın o şirin dansını, cidimin o şekerliğini görmek için ) izlediğim mama performansının etkisi olabilir mi diye düşünmüyor değilim hani hehe
Bu arada dediğin rüyayı sayfalar arasında bulabilirsem buraya taşıcam kkkk

Adsız dedi ki...

oo Neobim senin ünün dağları aşmış baksana sen değil başkaları da seni GD ile rüyasında görüyor ...ya bu kadar olmaz ama yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

Neobi on 7 Ocak 2013 22:33 dedi ki...

Omoo kim görmüş beni rüyasında gd beybimle kim kim kim *-*

eun chann dedi ki...

evet ya kim görmüş biz ben bi halt göremiyom yaa..off..bugünkü rüyam iyiydi mutlu uyandım allahtan..yoksa kıskanma olayına el atacaktım da neyse..

Neobi on 7 Ocak 2013 22:37 dedi ki...

Seni kıskandırabilecek bir kaç rüyamı anlatabilirdim lakin onları koz olarak elimde tutacağım kkkkk

eun chann dedi ki...

cohh oş bi rüya gördüm gece onun hatrına rüyamdaki cocuk hatrına yapmicam..zehir olmucak kıskanmicam...

güzzi on 7 Ocak 2013 22:44 dedi ki...

Ahahhaha ahahhaahahahha ve ahhahahaha....

Doğrusunu söylemek gerekirse GD'nin bu kadar kötü olabileceğini -ya da bilinçaltının- tahmin edemezdim. Üstelik gayet romantik ilerliyordu hikaye :D

Gerçekçilik konusunda neyi kastettiğini anlayabiliyorum hahah Xd Hatırlarsın ki sweet moments with GD konulu, bir Hongdae kulübünde geçen rüyamdan uyanır uyanmaz sana bildirmiştim hahaha Adam cidden seksi dostum kkk

Belki de rüyalarını yönlendirmek üzerinde biraz daha çalışmalısın. Çok fazla işe yarayabiliyor kkk

Neobi on 7 Ocak 2013 22:50 dedi ki...

Kkkkk beni takip et o zaman çünkü ben nerdeyse her gece rüyamdaaa bu bebeklerle birlikteyim XD

Unknown on 7 Ocak 2013 22:53 dedi ki...

Ahh nasıl güldüm tüy yumak yığının PSY olduğunu öğrenince :D Ben GD falan gelir sanmıştım ama orda kaybettin beni, aslında çok eğlenceli bir rüyaya benziyor ama GD'i öyle görmüşken sonra PSY'ın gelmesi biraz kötü olmuş :/ Ben de bir keresinde Big Bang'i rüyamda görmüştüm, hatta baya detaylı bir şekilde. Taeyang ve Seungri ile dans ediyorduk. Seungri klasik şebekliklerini yapıyordu ama çok tatlıydı (yanlış anlaşılmasın biasım falan değil ne Seungri ne Taeyang ama neden en çok onları gördüm bilmiyorum). Ama şöyle bir durum var ki Insan uyanınca mutlu oluyor. Daha ilerde daha güzel daha çok Big Bang'li rüyalar görmek dileğiyle,
Ellerine Sağlık

eun chann dedi ki...

yok ben kendi biliçaltımla mutluyum..senin bilinçaltın psy'ye çıktı..ben böyle iyiyim..kkk...

Adsız dedi ki...

arkadaş olmaz bu kadar yine bizim rüyamızda bile sen çıkıyon karşıma yaa bir rahat bırak beni arkadas bari rüyamda GD ile :D

Neobi on 7 Ocak 2013 22:59 dedi ki...

İştee tamda böyle güldü bana bigbang karşımda -,- Çektiğim işgence karşısındaki zevkleri takdire şayandı yalan yok XD Hani psy'ın kollarında ki ben olmasam aynı tepkiyi bende veriridim o zavallı rüya sahibinin yüzünü gördüğümde kkkk
Dostum var yaa şok olmuş bir biçimde uyandım. O yakınlık aman yarebbim o kadar gerçekçi kii *-* Ve seni şuan bin kat daha iyi anlıyorum ( her ne kadar o rüyanı unutmaya çalışsamda XD ) adam seksilikten yıkılıyorrr

Neobi on 7 Ocak 2013 23:04 dedi ki...

Adam bildiğin tüy yumağıydı ama. Bir oyun var nette böyle yumak gibi cins cins şeyler var aynı renkleri yan yana çekince patlayan aynı onlara benziyordu :D Ahh o süprizi gd'nin yaptığını düşünmek istiyorum acaba ne olurdu. Neden psy nedenn T.T
Kesinlikle uyandğımda yüzümde ki sırıtışı hiç bir şeye değişmem. Günlerce saf saf sırıtarak dolandım =)
Beğenmenize sevindim. Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

Neobi on 7 Ocak 2013 23:06 dedi ki...

Anlaşıldı gören sensin :D Olmazz beybim nerede ben orada XD

eun chann dedi ki...

bi gd-bigbang falan görmedim rüyamda ama psy de görmedim enazından(pozitif bakmak lazım psy görmedik sükür demek lazımm..öyle bir cocuk vardı kiii allahımmm..tüm gün mutlu olmama yetti hala yetiyor o cocuk tesadüfen tanısıyoz zaten rüyadada falan..rakamlar bizi biraraya getiriyor işin ilginç yanı..

Neobi on 7 Ocak 2013 23:37 dedi ki...

Ben rüyaya rüya demem içinde bigbang olmadıkça :P

Unknown on 8 Ocak 2013 00:19 dedi ki...

Bence ruyan tam drama kivaminda
birincisi kesinlikle pijamanla gitmelisin ki dikkat cekesin
ikincisi psyla dansettiginde sana guldulerse bu daha iyi bisey
neden biz dizilerden ne ogrendik
ne kadar paspal ne kadar sapsal olursan o kadar seksi namja kaparsin
Sonu olmayan olmasini istemedigin ruyalar gormen dilegiyle neobigim

Neobi on 8 Ocak 2013 00:39 dedi ki...

Woaa farklı bi bakış açısı tuttum bunu. Neden daha önce akıl edemedim ki ahahah :D
Sağol bebek mutluluğum bi kaç kat tavan yaptı kkkkk
Amin yavrum hepimize inş ( gd görmek isteyenler haaarriiççç :P )

Unknown on 8 Ocak 2013 02:11 dedi ki...

Valla rüyan başta iyi gidiyordu ama sonu kötü bitmiş üzüldün...ama dert etme bir aralar bende PSY'li rüyalar görüyodum ama o kötü dönemi atlatım sanırım :)) inş rüyaların da hep güzel şeyler görürsün ...

Neobi on 8 Ocak 2013 02:48 dedi ki...

Demek psy bir tek benim korkulu rüyam değilmiş :D Gitsin bir daha gelmesin inşallah ^^ Aslındab u benim psylı ilk rüyam değil. Bir öncekini bi yerde anlatmıştım ( şimdi anlatmaya kalksam ayrıntılar aklımda değil ) olurda onu bulabilirsem buraya ekleyeceğim. O daha bombaydı haha
Teşekkür ederim güzel dileklerin için ^^

paul on 8 Ocak 2013 17:39 dedi ki...

Bence çok hoş bir rüya :D Ve eğer bu rüya olayını çözersen bana da haber ver :D Çok absürt rüyalar görüyorum ben de. Ama benimkiler daha çok aksiyon filmi tarzında. Bir rüyamda GD, TOP ve D-lite kötü adamdı. Seungri'yi kaçırmışlardı. Taeyang'la ben de Seungri'yi kurtarmaya gidiyorduk. Sonra ben GD ve TOP ile dövüşürken Tae de Ri'yi kurtarıyordu. XD
Bilinçaltımda ne olduğundan emin değilim ama her gün rüya görüyorum ve hepsi bu tarzda. Uyandığımda o kadar yorgun oluyorum ki... Her gece kötü adamlardan kaçmaktan yoruldum. XD Çaresini bilen varsa, pliiiiz. :D

Neobi on 8 Ocak 2013 17:59 dedi ki...

Ahahahha aslında çokoş bence rüyann :D Yani psy'a kurban gitmekse bi aksiyonda olmak hiç de fena değil. Lakin neden benim bebeğim kötü adam yahu XD Gerçi ona o rolde yakışır ya hani. Mv'lerinden birinde ( bakınız she's gone ) çok şekşii bir katil olmuştu =) Ayrıca d-liteı kötü adam olarak gözümde canlandırdım da ahahah çok tatlı durdu yaa XD

paul on 8 Ocak 2013 19:27 dedi ki...

Aslında haklısın :D PSY'ı rüyamda görseydim herhalde bir daha uyumamaya karar verebilirdim. Zira her an bir top yumağının saldırısına uğramaktansa uykusuzluk başa çıkılabilir görünüyor. XD
Hiçbir fikrim yok. Kötü adam rolü çok aykırı değil dediğin gibi. Ama bir de üzerine dövüştük yahu :D
Aslında bazen ekşınlı rüyalar güzel olabiliyor -Kafamın kesilmediği, dayak yemediğim, ölmediğim zamanlarda- Ama her gün her gün de dayanılmıyor inan :D

Neobi on 8 Ocak 2013 19:59 dedi ki...

Dövüşün tabii. Eğer aksi olsa yani ben burada nasıl sakin durabileyim :P kkkk Top yumağı yaa allahım tasfir bile edemiyorum :D O korku, o gerilim anlatamam yani...
Bir dakika kafanda mı kesiliyor ? Opsss olmadı bu şimdi. Her ne kadar rüyamda ki gd olsa bile kafamın kesilmesi bunu düzeltebilecel bir durum olmaz değil mi XD

paul on 8 Ocak 2013 21:58 dedi ki...

:D Tabi bu biraz da bilinçaltına bağlı. -Benimkinde ne var siz düşünün artık XD- Kestiler, üstüne üstlük ölmedim ve kafam elimde bir müddet dolandım, kafamı tekrar boynumun üzerine koyup "Ben niye ölmedim ya?" nidaları eşliğinde dünya turu yaptım. -Ölmemiş olmak çok bozmuştu beni- En sonunda yerin altında bir melekler sofrasına misafir oldum. Ve yemekte ne vardı? Sevmediğim tek sebze olan patlıcan ve et. -Ben vejeteryanım, öğğk- Üstelik o masada oturup siyaset konuştuk. Babam kimdi? Cemil Meriç. Bildiğin kel alaka yani. :D
Sonuç olarak bayağı kötü rüyalar olabiliyor. Sen bir de GD'nin kafasını kestiklerini düşün. Hiç hoş olmaz herhalde :O

Neobi on 8 Ocak 2013 22:36 dedi ki...

"Tamam oldu o zaman hadi bayyyy" diyesim geldi birden. Pskopatmısın hatun sen XD Bilim kurgu filmlerinden fırlamış gibi rüyalarda neyin nesi ahaha :D Ve geçişler o kadar komik ve saçma ki ahahah cemil meriç, kolunun altında bir adet kelleyle dolaşan bir baş hatun, melekler sofrası bu nee XD
Korkutma beni reca ediciğim ahahahah

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei