9 Ocak 2013

PSY Kabusu

Gönderen Neobi zaman: 23:25
Şimdi geçenlerde gd ile gayet romantik ilerleyen rüyama psy'ın nasıl sızdığını anlatmıştım hatırlarsanız. ( hatırlamayanlar için ) Aslında bu psy'n bütün rüyamı katlettiği ilk olay değil. Bunun açılış merasimi var asıl hehe. Geçenki yazıma yazdığı mesajda bana tekrardan o rüyayı hatırlatan tomarsa teşekkürler ^^ Aradım ve yeppudanın sayfalarında kaybolmuş güzelim rüyamı bulup buraya getirdim. Okumak isterseniz sizi şöylee alayım :) 

 Biz böyle gd beybisiynen el ele göz göze dolanırken bunun aklına bi hinlik gelmiş gibi sırıtıp kulağıma eğiliyor ve diyor ki " Seni çok özel bir yere götüreceğim " Ben tabi leyla havalardayım. Kesin evlenme teklif edecek kesin ama üstümde çok sade nasıl olacak ki diye düşünüp bin türlü konu kurguluyorum kafamda  Tabi bu arada gd beybisi beni arabasına attığı gibi vınnnn gidiyoruz da gidiyoruz  Böyle kocaman bir binanın önüne geliyoruz ama bina nasıl desem boyuna değil de enine büyük  Vay yavrum benim için de hiç bir masraftan kaçınmamış diye düşünüyorum  Tabi gururlanıyorum kabarıyorum hindi gibi ama çaktırmıyorum  Bu benim elimi sıkıca tutuyor ve bana diyor ki sakın elimi bırakma kaybolursun. Ben saf salak tabi aşktan leyla hı hı diyorum ve hayal âlemine yine dalış yapıyorum  Neyse giriyoruz binaya bir Kalabalık bir kalabalık anlatamam  Yahu diyorum ne yaptı bu kuzu benim için devlet orkestrası falan tuttu da koro halinde mi edecek teklifini  Aman diyorum ne güzel ne güzel tarihe geçicim  Acaba tv'lerde çeker mi ki  Bütün dünya görür gd fanlarıda çatım çatım çatlar  ( not bunların hepsini içimden düşünüyor gd beybime ise salak salak sırıtıyorum sürekli  ) Neyse efenim az yürüyoruz uz yürüyoruz bir odaya sokuyor beni bu  Odanın içi kıyafet dolu aman allahım anlatamam. Hadi sana bir kıyafet seçelim şöyle en göz alıcısndan  Gerçi ona gerek yok her halinle göz alıcısın ya  diyor ben pelt tabi  GD beybim benim için bir elbise seçiyor ama en nasıl desem  Böyle cart bi turuncudan tüylü müylü  Benim surat asılıyor tabi bi giyorum elbiseyi bildiğin yolunmuş ve kızartılmış tavuk gibiyim  Ohh fevkalade olmuş benim gül goncam diyor bana ama bu sefer yemezler ben fena bozulmuş bi haldeyim ve sadece hı hı ne demezsin diyorum yapay bir sırıtışla. İç sesim ise Yahu ne hödük herifmiş  Dünya kadar parası var ama bana ala ala aldığı kıyafete bak resmen tavuğa döndün diyor  Bi şekilde bastırıyorum o sesi ve makyaja geçiyoruz. Vayy diyorum içimden hazırlık büyük. Kesin koro şeklinde koreye canlı olarak duyuracak evliliğimizi Boş ver neobik tavuğu mavuğu keyfini sür diyorum  Makyajım bitiyor aynaya bi bakıyorum ve asıl şoku o zaman yaşıyorum   Aman Allahımmm palyaçoya dönmüşüm resmennn !!!! diyorum tiz bir çığlık eşliğinde  Bizim beyzade biraz bozuluyor doğal olarak ( hayır efendim ne doğalı sirk maymunlarına çevirdi seni resmen ) diyor ısrarla içimdeki velet  Tam ben ağzımı açıp enine boyuna saydıracakkene dudaklarıma bir öpücük kondurmasıyla  her şeyi unutuyorum  Neyse ne yapalım bizimkininde tarzı buymuş demek diyor içimdeki çok bilmiş. GD'de boş durmuyor tabi Gül koncam karamela şekerim dünya üzerindeki en seksi kadın oldun! demesiyle içimdeki bücürün ( hadi be dalgamı geçiyorsun bence en seksi maymun olmuşumdur  ) demesi bir olsa da bozuntuya vermiyorum  İyide irkekim sen çok sade kalmadın mı benim yanımda yani ehmm nasıl desem ben böyle sirk paly.. Yani şey çok göz alıcıyım ya hani sen ne bileyim pek bir normalsin gibi diyerek onu da erkek maymuna dönüştürüp kore karşısındaki rezilliğimi en az boyuta indirmeye çalışsam da yemiyor beyzade  Ne giyersem giyeyim senin yanında hep sönük kalıyorum bilmiyormusun =) diyor. Ee peki madem diyorum içimden. O zaman hazırsannn diyip elimden tutup bir koşuşumuz var o koridorlarda sanırsınız ki uzun metrajlı maraton koşucularıyız  Öyle hızlı koşuyoruz ki ayaklarımı göremiyorum bile  Koş koş koş derken bir alana varıyoruz. Çift altın varaklı oymalı moymalı bir kapı. Aiguuu ne kadann romantikk diye geçirip içimden sanki daha az önce 1000 metrelik maroton koşucusu ben değilmişim gibi gevşiyorum lakin ayaklarım şişmiş olmuş davul gibi ölüyorum  Kapılar açılıyor içeriden devasa bir ışık içeriyi görmenin mümkünatı yok. Kesin diyorum canlı yayına çıkıyoruz bi adım atıcaz vee tadammm korenin tamamı bu anı bekliyor  Platformlar kurulmuş, konfetiler hazırlanmış, herkes gd'yi kendine bağlayan bu meşhur güzeller güzeli kızarmış tavuk ve sirk palyaçosu karışımı kızı bekliyor Hemen bi saç baş kontrolü yapıyorum  Bu arada gözüm GD'yi alıyor. Bana bakıp pis pis sırıttığını fark ediyorum  Allah allah niye gülüyor ki şimdi olamaz andueee saçım mı bozuldu makyajım mı aktı yoksaaa  Derken GD beni kolumda tutup kapıdan içeri sürüklüyor. Oda ne  Karşımda PSY  İyide bu herifin burada işi ne yahu  Benim evlilik duyurumda PSY olmalı mı canım  Bi yandan kameramanlar devasa bi kalabalık halmoni olmuş dae ve seungride cabası tabi. Benim nevrim iyice dönüyor bu arada. GD'ye dönüp eller belde Neler oluyor hani nerede kore korosu kameralar konfetiler platformlar, cumhur başkanı vırt zırt nerdeler he hee  Neden PSY ajussusi burada da diğerleri yok nedir bu kalabalık  Zaten kıyafetimi de sevmedim. Makyaj desen bin beter  Gd ve PSY şokta tabi 

GD : Aşkım bi dakka anlamadım ne konfetisi platformu, ne cumhur başkanı neden bahsediyorsun 
Ben:
Ne demek neden bahsediyorum  Bunca yolu koşuşturmayı, bu salak kıyafetleri saçı başı makyajı bana evlenme teklifi etmek için hazırlayıp neden karşıma PSY çıkıyor  ( bende kayış koptu tabi  )
GD : 
Bebeğim bir dakika ne evliliği ya  Biz buraya senin PSY'nin gangnam style klibinde oynaman için geldik 
BEN: 
Ne style ne styla 
GD :
Gangnam style. Hani varya korenin en kazık şehri gangnam heh işte orası... 
BEN: 
Hadi ya korede öyle pahalı şehirlerde mi varmış. Erkek arkadaşımız korenin sayılı zenginlerinden ama nedense habire çadırlarda soju içip hamamlarda uyuyoruz  ( Bu ne alaka inanın onu bende çözemedim cimri gd  )
GD :
Ama aşım biliyosun ki paramızı boşa harc....
BEN:
Tamam kes  Bu salakça açıklamaları duymak istemiyorum. İnanamıyorum ya ben bütün gün evlilik hayalleri kurarken bu şebek halim sırf şu ajussinin bilmem ne style isimli klibi içinmiş öyle mi Aiguuuu bu günleride mi görücektimm  Annem bana elin korelisinden koca olmaz kızım yakma başını derken haklıymış aiguu  Gidiyorum ben oynamam klipde falan  Derken GD beni belimden kavrar ve kendine çevirir. 
GD : 
Benim için bir klibi çok mu görüyorsun  PSY bu klip için seni benim aşkımı özellikle rica etti lütfen çeballl gülümmm  ( ıyy kıro XD ) ( Bu arada shrek kedisi mod one şeklince bakıyor  )
Tabi salak ben bu masumluğa aldanıp kabul ediyorum  Nasıl kıyabilirim ki  Ve bingo bu salak klip karşılığı dudaktan bir öpücük daha kapıyorum  Bu arada TOP, tae de geliyor. Ve klip başlıyor. Ben klibin içinde salak salak zıplamalar yapıp PSY ile saçmalığın daniskasını aratmıcak danslar ederken, Gd, Top, Tae, Panda, Dae karınları tutaraktan kanıra kanıra tepine tepine gülüyorlardı bana 
THE END

Gördüğünüz üzre çok tuhaf bir bilinç altım var. Uyandıktan sonra baya bir düşündüm gülüm mülüm diyen bir gd'ye naynn XD Yani garibimi çokça kıro biçimine sokan bir bilinç altına nayn aslında. Ama cidden çok eğlenmiş, gülerek uyanmış ve günlerce hatırlayıp hatırlayıp gülmüştüm bu rüyaya. 

14 yorum:

Sedef K on 10 Ocak 2013 00:13 dedi ki...

aigooooo! :D Süper bir rüyaymış ama GD seni hep de kandırıyor bir öpücükle. Bu nasıl bir aşktır, bir klibi bana fazla mı görüyorsun bu tavuk gibi halinle :D Ayy nasıl güldüm sayende gece gece. Ama birşey sorucam, ben de görüyorum ara ara böyle rüyalar, tam öyle olmasa da, bazen kendimden geçip ingilizce görüyorum rüyaları malum videolar hep ingilizce altyazılı ve birkaç kez de ingilizce konuşmalarını dinledim, e hal böyle olunca rüyalar da bazen ingilizce oluveriyor :D Sorum şu ki senin hiç böyle deneyimin oldu mu ve nasıl hissettin?
Tekrar bu güzel yazı için teşekkür ediyorum.Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Çok eylendim. Bir önceki yazınıda okuma fırsatım olmuştu ve o zamanda çok eylenmiştir. Uyuma uyanma aralarında devam eden, süre gelen bağlantılı rüyalarım olmuştu ama giriş, gelişme ve sonuç bölümlerinden oluşan, ana fikirde bağlantılı farklı senaryolar ile aynı karakterlerin yer aldığı rüyalar olmadı.
Gerçekten çok iyi bir hayal gücü... Çok keyifli bir insan var karşımda. :) her satır eylenceliydi....
""<< Rüyalarından bir yazı dizisi oluşur aslında :) >>""
sbmg

Moncici on 10 Ocak 2013 16:03 dedi ki...

Bu Türk erkeklerinin krolukları yüzünden olsa olacak :D Çok güzel anlatmışsın kitap okuyor gibi okudum yani :D

Neobi on 10 Ocak 2013 18:17 dedi ki...

Hiç sorma ya sırf ona katıksızı aşığım diye her seferinde bi katakulleye getiriyor beni T.T
Soruna gelirsem evet oluyor. Mesela geçen anlattığım rüya tamamen koreceydi. Ama nasıl anlıyorum bi gör. Yani aslında korece konuşuyomuşuz ama böyle türkçe gibi de nasıl anlatsam bilemedim hehe Tuhaf hissediyorum. Ağzımdan çıkan kelimelere aşina değilim. Ama aynı zamanda güzelde ^^ Sen nasıl hissettin ?

Neobi on 10 Ocak 2013 18:22 dedi ki...

Bazen aylarca rüyamda pembe dizi çekerim, bazen çok güzel yerinde kesilir rüyam gece yatmadan kendimi rüyaya şartlandırdığımda kesin görürüm devamını. Yani bi şekilde rüyalarıma hükmedebiliyorum kanımca. Tamam rüya esnasında her şey çığrından çıkıp istediğim gibi gitmesede en azından bazı yan faktörler hariç istediğim şeyi görebiliyorum ^^ Umarım sende görebilirsin insan çok fazla mutlu olabiliyor :)Rüyalardan yazı dizisi oluşruma fikri hımm neden olmasın dermişim havalara girip :P hehe Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için ^^

Neobi on 10 Ocak 2013 18:23 dedi ki...

Evet yaa ne görürsek gerçek hayatta rüyalarımızdakilerde onlara benziyor pöff yani :/
" kitap okuyor gibi okudum " şu cümlen beni fazlasıyla mutlu etti. Pek teşekkür ederim düşüncen için =)

Sedef K on 10 Ocak 2013 18:40 dedi ki...

:D gerçekten garip oluyor anlaşıyorsun karşındakiyle ama nasıl oluyor bilmiyorsun, ben daha rüyayı tamamen korece görme seviyesine erişemedim. O da bir gün olucak inş. Benim rüyamda daha çok Taeyang ve Seungri ile vakit geçiriyordum, Taeyang'ın ingilizcesinin ne kadar iyi bir seviyede olduğunu biliyoruz, o yüzden sorun yok ama ...Seungri... o bile rüyamda bül bül ingilizce döktürüyordu. Ama neyseki daha PSY görmedim rüyamda :D Allah göstermesin

Fatma Paslanmaz on 10 Ocak 2013 22:44 dedi ki...

Yaa süpersin valla :)senin rüyalarını okurken çok egleniyorum.Çok güzel sen hepsini toplayıp dizi çek bencede hiç sıkıntı bırakmıyor insanda...Ama şu PSY'ye bir çözüm bulaman lazım ne bu her rüyanda çıkıyor.Türk filmlerindeki kötü jönler gibi ya...çok sinir oldum.İnşallah kurtulursun ondan yoksa rüyaların kabusa dönüşecek bu gidişle...

Neobi on 11 Ocak 2013 16:58 dedi ki...

Amin amin hehe Bu gece rahattım psy neyim yoktu haha :D

Neobi on 11 Ocak 2013 16:59 dedi ki...

Benim rüyalarımdan olan diziyi bizim gibi olanlar anlar bi :/ Sonra tutmaz 2 bölümde kanaldan şut hehe Hiç sorma rüyamda ki erol taş oldu adam her güzel sahnede kıh kıh kıh diyip şap diye dalıveriyor olaya :/ Bi bırakmadı mutlu mesud olalım hayrette bişey bu acussi -,-

soguk nevale on 12 Ocak 2013 02:51 dedi ki...

hakkaten len niye bu kadar kıro hayal ettin gdyi
yoksa bilinçaltın kırolardan mı hoşlanıyor ᄏᄏᄏ
ben henüz rüyamda jjyi görmedim ama kakashi görmüşlüğüm var
şkcde anlatmıştım hatırlıyor musun bilmem
(ayyyy detaylarını hatırlamıyorum şkcdeydi tüh)

Neobi on 12 Ocak 2013 03:06 dedi ki...

Ben yapmadım naynn bu yorumuna nayn ben yapmadım :/ Halbu ki hiçde öyle hayal etmemiştim neden böyle oldu bilmiyorum ama kıro olarak ilk ve son görüşüm buydu hehe XD Hayır hatırlamıyorım T.T

soguk nevale on 13 Ocak 2013 01:24 dedi ki...

dün bu yorumu attım ya rüyamda jyj ekibinin tamamını gördüm
hayırlara vesile oldu bak psy rüyan :D :D

Neobi on 14 Ocak 2013 18:08 dedi ki...

Bi bana hayrı dokanmadı iyi mi hehe :D

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei