18 Ocak 2013

Eonjena boran -deushi kkeut-kkaji churakhajiman i’m alive

Gönderen Neobi zaman: 23:23
Bundan bir kaç ay önce korede ki pek sevgili arkadaşım bana bir paket gönderdi. ( evet bilenler bilir pek sık gönderir hehe ) Yolladığı paketten çıkan bir bigbang albümü zaten elimde olan albüm çıkınca uzun zamandır yapmak isteyip de bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım bir olayın da kapısını açmış oldu bana. Evet bu albümü ( ismini yazının sonlarına doğru söylücem sürprizi kaçmasın :P ) sonunda benim gibi bir vip'e hediye etmekti istediğim. Bu benim için çok güzel bir düşünceydi. Günlerce heyecandan uyuyamamıştım aslında. Acaba nasıl bir yarışma yapıp hediye etsem, adil bir karar verebilirmiyim ki ?, acaba bu konuyla alakası olmayan arkadaşlarıma okutup kararı onlara mı verdirtsem falan fıstık. Günlerce düşündüm durdum. Hatta işi o kadar büyüttüm ki sadece birinciye değil, 2. ve 3. olacak arkadaşlara da kendi posterlerimden falan hediye edip gönüllerini yapmayı bile planlamıştım. ( arşivlerimi kesinlikle paylaşmam ben bu arada düşünün ) Yani çok güzel hayallerim vardı. Vardı diyorum çünkü bütün bu düşüncelerimi değiştiren pek çok olay gözüme gözüme girdi son zamanlarda. Şimdi biraz geçmişe dönüp bu kararımı değiştirmeme neden olan olayları bir inceleyelim. Neler sıkmış canımı acaba...  



Şimdi bundan yaklaşık bir 18 gün önce mnet'de fan grupları için dünya çapında bir oylama vardı. Bu oylama sonucunda kazanan fan grupları mnet tarafından resmileşecek ve korede bu fan grupları için bazı etkinlikler  düzenlenecekti. ( misal atıyorum biz kazansaydık korede ki bazı otobüslerin üstünde turkish vip yazacaktı ) Ve daha bir sürü şey ( merak edenler varsa mente girip okuyabilir, oylama hala devam ediyor ^^ ) BIGBANG / VIP TURKISH OFFICIAL sayfası olarak ( o sayfanın adminlerinden biri de benim bu arada ) oylama başında turkish vipler adına katılan sadece bizdik. Bu oylamayı başladığı andan itibaren duyurduk. Günde herkes 3 oy atsa 250. bin gibi bir rakama 20 günde pek rahat bir şekilde ulaşabilirdik çünkü. Neredeyse 8 bin kadar vip'e ulaştırdık bu durumu. Zaman geçtikçe oylama günüde azaldıkça baktık ki 250 bin'e ulaşmamız imkansız bari 50 bine ulaşıp resmiyetimizi alalım tüm dünya çapında dedik. Buda olmadı tabi ki. Oy atın en çok oy atana albüm vereceğiz dedik. Yine olmadı. Bu sefer bir kaç arkadaş kendi kendimiz çabaladık bir şekilde. Ama takdir edersiniz ki 6 kişinin 10 günde 50 bin oy atması tamamen imkansız. Yinede artık ne kadar olursa dedik ve devam ettik. Hala da ediyoruz pek bir önemi kalmasa da gerçi... Bu şuana kadar karşımıza çıkan fırsatların abartısız söylüyorum EN iyisiydi. Bigbange ulaşmamız için mükemmel bir fırsattı. Ama olmadı... Hatta şu  en çok oy atana albüm vereceğiz dediğimiz zaman çok farklı, trajı komik cevaplar bile aldım. Bazılarını yazacağımda. Bakalım neler denmiş:
Albüm vereceksiniz madem neden şart koşuyorsunuz. Direk verseniz ya? ( doğru albümleri babamınız tarlasından topluyoruz çünkü )

Albüm vereceğiz evet. Hadi ya kesin ben kazanmalıyım. Ama kazanmak için oy atmalısınız. Ya düşündümde ben o kadarda eski bir vip değilim hatta daha yeni vip oldum uğraşamam ( daha düne kadar 4 senelik vipim diyordun ne oldu ? Sıkıya gelemiyosun değil mi ? )

Bigbang için değer ama sonuçta kazanamayadabiliriz. Riskli iş emek verip hiçbirşeye ulaşamamak... ( biz enayiyiz çünkü gecelerce oy kullanıyoruz. Kazanamayacağımızı bile bile hemde)  Bunlar sadece bana gelen mesajların çok ufak bir kısmı. Çok daha fazlasını yazmak isterdim ama  aklıma geldikçe hem üzülüyorum hemde sinirleniyorum gerek yok yani.  
Ama tabi ki sadece bu kadarla bitmedi. Kendilerine vip diyen bazı insanlar  ( nedenini asla anlayamayağım bir biçimde ) biz katılamadık onlarda kazanamasın gayesi güdüp sağına soluna çevresine aman sakın bigbang turkeye oy vermeyin, onların yerine x grubuna oy verin diye dolandı durdu ortalıkta. ( evet o güzel beyni basmadı bu oylamanın bütün vipler için olduğunu, bu oylama sonucunda kazananın sayfa değil vipler olacağını... )

Neyse dedik biz ilerleyelim. Devam edelim oylama olmazsa başka fırsatlar çıkar önümüze nasılsa. Çıktıda. Bigbang Alive Galaxy Turun seulda ki büyük finali için pirinç çeleği bağışlamayı düşündük. Bir şekilde yolunu da bulduk. Bu projeye son katılım ayın 21nde yani hala devam ediyor. 30 aralıkda başlattığımız projenin birimine 3 gün kaldı. Nereden bakarsanız bakın 1 ay gibi bir süre var. Yani herkes bir lira bile verse gayet büyük bir çeleng bağışlayabilirdik. Peki ne oldu biliyormusunuz. Şuana kadar toplanan parayı yazsam dudağınız uçuklar. Yani toplayamadık. Lakin bu demek değil ki çelengi yollayamayacağız. Sağolsun bir kaç vip sayesinde öyle çok büyük olmasa da yollayacağız çelengimizi. 
İşte bu iki olay yazının başında ki düşüncelerimin tamamen değişmesine neden olan olaylardan sadece bir kaçı. Zaman zaman bana gelipde ya neo biz neden kendimizi fark ettirmek için birşeyler yapmıyoruz ?, X grububnun fandomları bir sürü şey yapıyor biz neden yapmıyoruz ? diye yakınan bir sürü vip mükemmel derece de 2 proje sunduk karşınıza neredeydiniz ? Neden kılınızı bile kıpırdatmadınız ? ( evet bu süreçte cidden düzenli oyunu kullanan bir sürü vipde biliyorum ve hepsine gönülden teşekkür ediyorum ) Onun, bunun fan grubuna laf etmeyi böbürlenmeyi biliyorsunuz. Peki kendi kendinizin açığını nasıl kapatacaksınız ? Başkalarına yüklenmeden önce dönüp bir kendinize bakmanız gerekmez mi ? Sizin laf ettiğiniz o fandomların neredeyse bir çoğu kendilerini gruplarına farkettirmiş insanlar. Ya siz.... Şöyle bir geçmişe dönüyorum da o zamanlar imkanlar daha kısıtlıyken biz kendimizi paralardık bigbang için hemde ulaşamayacağımızı bile bile. Ema için oy kullanmaktan nerdeyse işaret parmağımın işlevini yitireceğini sandığım zamanlar vardı benim. O zaman çok daha istekli gerçekten istekli arkadaşlarım vardı. Evet şimdide var ama saymaya kalksam bir elin beş parmağını geçemeyeceğini düşündüğüm için saymaktan korktuğum. 
Yani bazı şeyler üzgünüm ama oturarak, twitten, ordan burdan opppaa saranghae yazarak olmuyor. Emek vermek lazım, sabretmek lazım, zaman lazım, her şeyden önemlisi de bunları yapmaya hevesli fanlar lazım...  Biz elimizi taşın altına koyarsak olur ancak bir şeyler. Yoksa hala ekran ardından izlemeye devam ederiz onları şuan yaptığımız gibi. Her konserlerinde onlar thankyou x yazdığında oturup sadece hayıflanabiliriz neden o biz değiliz diye. Onları buraya çekmek istiyorsak çok güçlü ve kalabalık olduğumuzu göstermek zorundayız. Onlar bizler için böyle mükemmel şeyler hazırlarken şahsen ekran karşısında kös kös oturmak benim çok zoruma gidiyor sizi bilmem...
Her neyse işte bu sebeplerden albüm hediye işini de iptal ettim. Çünkü düşünüyorum ki bu kadar insanın içinden gerçekten bigbangi sevenlere yada bu albümü hak edenlere gitmeyebilir. Bunun yerine mnet oylaması zamanı benimle birlikte deli gibi çalışan, ( sınavları, işleri olduğu halde hemde ) bir kaç arkadaşım var. Onlardan birine vereceğim albümü. Gerçekten hak ettiler. Çünkü hepsi benim gibi biliyordu ki o sayıyı yakalayamayacağız. Ama yine de devam ettiler. Kendilerine minnettarım bu yüzden. Öncelikle hediye gidecek albüme bir göz atalım. Evvet tonight albümü :) Lakin bu işin şöyle zor bir kısmı vardı ki oda hanginize hediye edeceğime karar vermek. Bu çok zor oldu. Cidden çok düşündüm. Ve en çok oy atana vermeye karar verdim. Sınavları olduğu halde gece gündüz oy atan, benimle deli gibi daha çok oy atmanın yollarını arayan, sevgili Tomars albüm senindir :) En yakın zamanda adres bilgilerini istiyorum ^^ Ve isimlerini zikretmezsem içimin rahat etmeyeceği, lisa, arime, tubiblue ve  aleyna çok sağolun kızlar. Gönül hepinize birşeyler hediye edebilmek isterdi lakin elimde iki tane olan tek albüm bu hehe Şimdiden tomarsa güle güle kullan diyor ve bu yazımı da sonlandırıyorum...
Dip Not: Bu yazı kesinlikle türk vipler için değil, kendilerine vip diyen bazı kesim için yazılmıştır. Ki kendilerinin kim olduğunu da gayet iyi  biliyorlar... Ah ve unutmadan başlığın açıklaması da: Eğer bu bir şovsa,bitene kadar aşağı düşüyorum, ama hala hayattayım... Aynen taeyangın da dile getirdiği gibi önümüze set çekmeye çalışan insanlara karşı hala hayattayız.. Sevgiyle kalın...





18 yorum:

hotaru on 18 Ocak 2013 23:40 dedi ki...

50.000e ulaşacağımızı düşünüyodum ben başlarken açıkçası ama olmadı -,-

Unknown on 18 Ocak 2013 23:41 dedi ki...

insana yapılan en büyük darbe hayal kırıklığına uğratılmak çok üzüldüm şimdi..ve çok doğru kararlar vermişsin ama işin açıkçası nerde çokluk orda ... sözü bu durumlar için.. birşeyler yapılacak diye ümit bağlıyorsun ama asalak olan kesim söze gelince kral icraata gelince soytarı bile olamıyo.. inşallah hedefin için yardımcı olanlarla birlikte bi yerlere gelirsin iyi dileklerim sizinle çingumm fighting!!!!

Neobi on 18 Ocak 2013 23:43 dedi ki...

Kısmet :) Parolamızsa ım still alive :)

Neobi on 18 Ocak 2013 23:44 dedi ki...

Değil mi ? Yani yapamıyorsanız, yapmayacaksınız bari gerçekten uğraşanların adını kirletmeyin. Aslında bu her grup için hatta k-pop için geçerli. Bırakın biz ulaşalım o zaman siz çekilin biz savaşalım. İş kaymağı yemeye gelince eksik olmuyorlar ama -,- Sağol çingum hepimiz umarım :)

Unknown on 18 Ocak 2013 23:59 dedi ki...

ciddi anlamda millet hazırcı olmuş herşey önlerine ayaklarına gelsin istiyorlar.. ama ahkam kesmeye gelince onlardan iyisi yok.. bunlara üzülüp sen sakın canını sıkma ohh içinide dökmüşsün.. aynen devam :)))

Unknown on 19 Ocak 2013 00:01 dedi ki...

öncelikle blog un hayırlı olsun.. yazına gelince oylamada ben bir kere oy veriliyor sanıyordum o yüzden 1 kere verdim ..keşke haberim olsaydı daha fazla oy atardım.. ama senin ne kadar sıkı vip fanı olduğunu biliyorum nekadar çabaladığınıda biliyorum ..umarım bir gün bütün türk vipleri biraraya gelmeyi becerir..

Neobi on 19 Ocak 2013 00:02 dedi ki...

Sırf bu yüzden böyle şeylerden uzaklaşan arkadaşlarım var benim. Sorsan ennnnn koyusundan vip. Hani nerde biz neden göremiyoruz... Yok sıkmam yazımı yazdım rahatladım vesselam :D

Neobi on 19 Ocak 2013 00:03 dedi ki...

Evet göremeyenler oldu malesef. Bazı arkadaşların sınav dönemine geldi oda kötü oldu zaten :/ Amin inşallah :)

Adsız dedi ki...

wow canım Nilaycım tebrik ederim .. Liderim beni de unutmamışsın teşekkürler :)

Neobi on 19 Ocak 2013 00:18 dedi ki...

Neden unutayım yavrum :) Sende benimle birlikte sabahladın çalıştığın halde hemde ^^

Tubi on 19 Ocak 2013 00:39 dedi ki...

Sana aynen katılıyorum. Bu kadar isteksiz, her şeyi emek harcamadan elde etmek isteyen fanlarla böyle projelerde başarılı olmak çok zor ama ben inanıyorum ki gerçek Vipler sayesinde çok güzel günler yaşayacağız :)
Beni de unutmadığın, adımı yazında görebildiğim için çok mutluyum ^^ Son zamanlarda bütlerim nedeniyle katkım olmadı ama ilk başta çok ümitliydim birlikte sabahlara kadar uğraştık bu emeklerin karşılığını alacağız elbet ama bunu başaramadığımız için de üzgünüm açıkçası yapamayacağımız bir şey değildi :(

güzzi on 19 Ocak 2013 15:21 dedi ki...

Adam haklı madem veriyorsun haybeye ver işte laksjkjahdjasgf Ne uğraştırıyorsun adamı kkkk

Bence grupların ismini kullanarak -ya da aracı olarak onları kullanarak mı demeli- bağış toplamak gayet güzel bir şey. Ancak ben bu bağışların Kore'ye gönderilmesini doğru bulmuyorum. Sosyal devlet anlayışının buradan çok daha üst düzeyde olduğunu bildiğimiz bir yere bağış yollamaktansa -yine aynı şekilde gruplar adına bağış toplayıp- buradaki ihtiyaç sahiplerine ulaşmak çok daha doğru bana kalırsa. Önce etrafından başlamak lazım.

Not: Bu arada pirinç çelengi ya da her neyse işte adı yukarı çıkamayacağım şimdi XD Ne olduğu hakkında bir fikrim yok? İşin içinde pirinç varsa bağıştır diye düşünüyorum işte :P

İkinci bir not: Tamamen aklımdan çıktığını şimdi fark ettim. Ben evimdeki peluş oyuncak koleksiyonumu çocuk esirgemeye götürmeyi düşünüyordum. Sonra Minoz'lara laf arasında bahsettim. Madem öyle duyuralım insanlar da katılsın kendi grupları adına gibi bir fikir oluştu. Katılmak isteyen olursa vipler adına ya da elfler shawoller her kimseniz işte bana bir selam çakın yeterli :P Gidiyim de bloguma yazayım bari be.

Üçüncü bir not: Yahu insanların neden oy kullanmadığını anlayamadım ben?? Ne yapıyorlar ki? Sayfanın adminlerine BB üyelerinden öpücük mü vaat ettiler de insanlar kazanmanızı istemedi? ajhasfs Öyle ise şayet anlaşılabilirmiş bahaneleri kkkk

Puma Punka on 20 Ocak 2013 14:17 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Puma Punka on 20 Ocak 2013 14:18 dedi ki...

İnsanın hayallerine ulaşabilmesi için hayatından,isteklerinden bir şekilde ödün vermesi gerekiyor.Ama gel gör ki insanlar baya beleşçi bir hal almaya başlamışlar.Babamın bir lafı var armut piş ağzıma düş diye bekliyorsun hep der.Aynı bu da öyle gerçekten.Ben bu oylama işine başladığımda hiçbir çıkar elde etmeyi düşünerek başlamadım bunu söylemeden geçemicem açıkçası :) BB'nin gerçekten bizi fark etmesini istiyordum. Hala da istiyorum ama Türkiye'de ki fandom ile ne kadar olur gerçekten umudum bulunmuyor.Şans kısmet artık neler olacağı.
Neobi'ye kocaman kocaman teşekkürlerimi sunuyorum albümü hediye ettiği için :)Ne kadar teşekkür etsem de az olacak benim için çünkü elimde ilk defa BB'ye ait bir şeyler olacak.Hiç unutulmayacak biri olacaksın hayatımda :)

Puma Punka on 20 Ocak 2013 14:19 dedi ki...

Teşekkürler :)

Neobi on 26 Ocak 2013 04:14 dedi ki...

Sadece önümüze bakalım ^^ ^Daha çok fırsatları kovalıcaz hep birlikte inanıyorum :)

Neobi on 26 Ocak 2013 04:21 dedi ki...

İşte düşünemedim bebek heybeye vermeyi. Haklısın neden uğraştırıyorsam :P
Kuzu bağış işine gelince evet gerçekten birlik olunca burada çok güzel bağışlara imza atabiliriz. Ama bunun için ciddi anlamda bi katılıma ihtiyacımız var dişe dokunur birşey yapabilmek adına. Korede ki pirinç çelengi ise tüm dünya viplerinin katılımıyla gerçekleşiyor. O yüzden gönderdiğimiz pirinçlerde az olsa bile arada kaynıyor. Şöyle bir baktım da bin kilo bile bağışlayan vipler gördüm omg. Bizim ki sadece 50 kiloydu ki oda albüm meydanın da yerini aldı tee bülee
http://i.imgur.com/H8SAxAB.jpg
Oy kısmına gelince onu bende anlamadım. Yani bu işin ucunda ki kazanç burada ki tüm viplere dokunacak gayet açık ve net. Bu kısmın neresini o beyinleri basmadı çözmek zor iş yavrum bu yüzden hiç uğraşma :D

Neobi on 26 Ocak 2013 04:24 dedi ki...

Bunu anlayabilen insanların sayısı o kadar az ki bu yüzden de baskın olamıyoruz pek fazla. Sadece yakınmayı biliyorlar ama iş elini taşın altına koymaya geldi mi anında sıvışıyorlar. Cidden bu konuda ne kadar sinirli olduğumu biliyorsun ve bu yazım inan kendimi frenlemiş halim. Aslında daha farklıydı ama değiştirdim son anda. Neyse diyorum ne diyeyim...
Ve rica ederim bebek güle güle kullanmanı diliyorum. Ve bu sayede de hayallerimden birini de gerçekleştirmiş oldum :))

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei