6 Şubat 2013

Mim mim de mim mim :P

Gönderen Neobi zaman: 19:18
Bloggere adım attı atalı mim kelimesini hep duymuş lakin hiç karşılaşmamış bir blogger ilk mim'ini aldığında nasıl bir başlık atar acaba diye bir soruyla karşılaşırsanız, tee cevabı yukarda ho ho ho.
On saat düşündüm de cıks çıkmadı ilham perilerim piyasa ya bende karalayıverdim bir şeyler :D
Bu garip  hatunu mimleyip sevindirik yapan sevgili autumn eyvallah gözümsün der sorularına geçerim =)

1. Özgürlük sizin için nedir?
Hmmm aslında mensup olduğum burç durumuna istinaden ( ikizler ) aşırı özgürlük düşkünü olduğum söylenir. Evet öyleyim de. Saçımdan tutun da giydiğim kıyafete, gittiğim yerlere, konuştuğum, sevdiğim kişilere karışılmasından nefret ederim. Beni kısıtlayan insanlardan haz etmem. Köşe bucak kaçarmışım öyle diyorlar ( hadi ama ne yapayın tasmamı kendim mi bağlayayım :D ) ama bunların hepsi fiziksel şeyler bir yerde. Kucak dolu gülümseyebiliyor, hiçbir şekilde vicdan azabı duymuyor, ve son derece sağlıklıysan özgürsün benim için arkadaşım. Benim için özgürlük budur kısaca =)

2. Şu sıralar sık sık dinlediğiniz, takıntılı olduğunuz bir şarkı?
Hmmm hmmmm bu zor çok zor benim gibi bigbang şarkılarıyla kafayı bozşum bir insan için imkansız hemde ahahah. Ama illa bir cevap vermem gerekirse 10cm- Sorrow şarkısıylada kafayı bozdum şu sıralar. Günde kaç kere dinlediğimi ne siz sorun ne ben söyleyeyim :D Tınısı, müziği, yorumlanış biçimi  ne bileyim her şeyiyle çok fazla hoşuma gidiyor ^^



3. Eğer bir kitap karakteri olsaydınız hangi kitapta olmak isterdiniz?
Yeahh işte beklediğim soru XD ( yani bu soru bana dizi olarak gelseydi ne yapardım ben seni autumn he hee :P ) 
Şimdi pskolojik kitaplardan tutunda felsefeye, tarihten girin de kişisel gelişime, fantastiğe vs hemen hemen her tür kitabı zevkle okumuş bir kitap kurduyum ben. ( tamam tarihden öğğğ gelmiş olabilir ama bunu ifşa etmeye gerenk yok :D ) Olmak istediğim karaktere gelirsek, okurken beni neredeyse gülmekden öldürecek olan " Yirmiler Kızı" isimli kitapta ki hatunun yerine balıklama dalış yapmayı acaayip istiyorum :D Ve eğer canınız sıkkınsa, deliler gibi gülmek, hayal gücünüzü tam gaz çalıştırmak, ve kitap bittiğinde yüzünüzde kocaman bir gülümseme ve ayrılmanın verdiği hüzünle karışık bir duygu da yaşamak isterseniz Yirmiler Kızını şiddetle tavsiye ederim. Kitaptan bahsetmek isterim ama bu mim'in kuralı nedir ne değildir bilmiyorum şimdi ceza sınırlarına girmeyeyim :P

4. Kpop dinler misiniz? Eğer dinlerseniz Kpop'ta sizi çeken ilk şey neydi?
Dinlermisiniz mi ? Cık olmadı bu bu soruyu görmemiş gibi yapacağım :D Şu aralar k-pop dışında bir şey dinlemiyorum bile :D Her hangi bir müziği, parçayı dinlerken o şarkının geçtiği kültürü veya dili bilmenize gerek yok. Bir şarkı size gönülden ulaşabiliyorsa kesinlikle başarılı olmuş demektir. İşte bu yüzden k-pop beni çekiyor. Çoğu parçanın ne hakkında olduğunu bilmesem bile, beni duygulandırabiliyor ve mutlu edebiliyor çünkü.

5. Hangi kitap türlerini seversiniz?
Değişir bu sorunun cevabı aslında. Bir zamanlar tarih'e merak salıp boyumun ölçüsünü almıştım mesela :D ( nasıl mı ? şuan elimi bile sürmüyorum o derece hehe ) Kişisel gelişim kitaplarına da takıntılıydım bir aralar ama şuan ona da uzağım.  Felsefeye yönelmiş ve her kitabın sonunda amann be neden bahsetti şimdi bu ? diyerek kitabı fırlatıp atmış bir insanımda ayrıca. ( şaka sadece şakaa :P ) Bu aralar favori türüm beni fazlaca mutlu eden piliç edebiyat namı diğer çik-lit :)

6. Hayat felsefeniz nedir?
Bu nasıl soru yaa. Beni bulamayıp ( hala bulamadın mı bu arada ho ho ho ) hırsını falan mı çıkarmak istedin ? :D Özel denen bir şey kalmamış arkadaş cık cık cık
Hayat felsefem hiç birşeyden pişmanlık duymadan yaşamaya çalışmak. Oldu mu ? Mutlumusun autumn :D

7. En sevdiğiniz manga?
Benim gibi bir manga editörüne sorulacak sorumu bu şimdi yaa :/ Hangi birini seçeyim onlar benim yavrularım haha. En sevdiğim olarak ayıramam kesin olarak, lakin şu ara en sevdiğim " Orange " Eğer incelemek ve okumak isterseniz tık tık Yinede kısaca konusundan bahsedeyim. 16 yaşında ve lise öğrencisi olduğunuzu düşünün. Birden bir mektup alıyorsunuz. Ve bu mektup size sizden 10 yıl sonra ki geleceğinizden gelmiş. Bir sürü pişmanlıkları olduğunu ve bunları sizin düzeltmenizi, pişmanlıklarla dolu bir hayat yaşamamınızı istiyor. En sevdiğiniz erkeğin ölümüne mani olmanızı istiyor. Ne yapardınız ? İşte manga bunu konu alıyor. Gerek konu, gerek çizimler ve olayların örgü ağı o kadar mükemmel ki okumaya başladığınızda her şeyle bağlantınızı kesiveriyorsunuz bilinçsizce :) Yani şuan bir imkanım olsa japonya'ya uçmak ve bu manganın mangakkasıyla tanışıp bu kadar harika bir şeye imza attığı için tebrik etmek isterim.

8. İdol biaslarınız kimler? Neden?
Yeappp işte enn sevdiğim soru :D Şimdi şöyle ki bir zamanlar kocamann bir harem oluşturmamla nam salmış bir hatundum ( hayır ergen değilim onları geçeli çok oldu :D ) Lakin bundan yıllar önce bir erkekle tanışmamla her şey bir anda değişti. Şuan onun evinin kadını çocuklarının anasıyım :P ho ho ho ho Peki kim mi bu yiğit ? Hemen göstereyim :D



9. Matrix'de olduğunuzu düşünün... Mavi hap mı kırmızı hap mı? 
Hımmm her ikisini de ver kafaları bulalım desem :P Aslında hayatım boyunca tehlikelerden uzak durup mutlu mutlu kabuğumda yaşamak istese de bir yanım kölelik sistemine de karşıyım. O yüzden ver bakalım kırmızı hapı neymiş şu matrix bir görelim XD

10. Sonsuza dek dinlemeyi düşündüğünüz gruplar?
Başı bigbang çekiyor doğal olarak =) Onun peşine şuan bir hayli zor zamanlar yaşasalar da yine de bir araya geleceklerine yürekden inandığım Block B, Beast, İnfinite ve JYJ kanımca bu kadar =)

Hım kopya çektiğime göre benim de soru türetmem gerek... Aslında pislik yapıp burada kessem mi diye düşündüm ama ne gerek var haha

1) Özgürlük sizin için nedir ?
2) İçkili araba kullanmak yasakken, içkili eğlence yerlerinin park yeri olması mantıksız değil mi?
3) Kahverengi bi renkse kahve ne renk :P 
4) İki şık arasında kaldığında genelde mantığınla mı yoksa kalbinin sesiyle mi seçim yaparsın?
5) Zamanda ileri veya geri gitme şansın olsaydı hangisini seçerdin..?? Neden ?
6) En sevdiğin blog yazarları ?
7) Uyumadan önce en son ne yaparsın ?
8) Okuduktan sonra hayatını değiştirdiğine inandığın bir kitap var mı ? Varsa neden niçin ismi cismi ?
9) Öğrenciler Tarih dersini yada Tarih'i sence neden sevmez ?
10) Duvara asılan halılar hakkında ne düşünüyorsun ? Halının yeri duvarmıdır ? yoksa yer mi ?

Gördüm ki soru bulmada pek de yaratıcı değilmişim ya neyse hahaha :D Şimdi gelelim fasulyenin nimetlerine. Kimlere paslasam bunları acebaaa ? Buldummm XD Aslında bloğunda sadecee k-pop'a yer versede belkim bir kıyak geçer diyerekden sevgili dostum Nymphe'ye paslıyorum hohohoh 
Ve son olarak autumn sen beni HALA bulamadın mı ? Ciddimisin auhahahahah hadi kaçtım gari XD
Gidelim usuii 



16 yorum:

A. on 6 Şubat 2013 19:31 dedi ki...

Çok kötüsün Neobiiii!!! Niga saranghaneun naneun sorry i’m a bad boy. Geurae charari tteona jal gayo you’’re a good girl. Na na na. TAMAM. Çok eğlenceli olmuş, bu eğlenceli kalemini beğendiğim için sana paslamıştım zaten XD Ayrıca Boleyn Kızı serisinin tamamını bitirmiş ve Philippa ablamızın tüm kitaplarını okumuş biri olarak; Tarih candır can XD Evet, bir süre sonra "Ay yeter." diyorsun ama yakında yine başlarsın bence XD Hayat felsefesi sorusunu soru sorma konusundaki yeteneksizliğim yüzünden türetmiştim ama seni bulamadığım için "Hala bulamadın mı yıh yıh yıh XD" şeklinde dalga geçmek için de yazmış olabilirim kkk Who knows? Orange'ı keymemiştim, en kısa zamanda keyeceğim :P Nimfi'nin okuduğu Himchan'ın Nuri Alço olduğu ve Taemin'in de müneccim olduğu fanficleri okumaktansa... Ahahaha XD Don't take it personal, Nymphe. Sana idol bias sormamam gerektiğini biliyordum çünkü... Eh, nedense senin GD sevmene öyle delirmiyorum XD Herkes kendi içinde severse sorun olmaz nihahaha AYRICA BEN SANA SHERLOCK HOLMES'ÜN AKRABASIYIM DEMEMİŞ MİYDİM? DEMİŞTİM. Bekle ve gör.

Neobi on 6 Şubat 2013 19:45 dedi ki...

Ahahhh allahım gülmem kesilse de cevap yazsam yareppiiimmmm :D Ay hangi birine değinsem bilemedim şincikkk :D
Boleyn kızı serisini okudum tarih candır deme bana leynnn. Sorarım sana türkler ansiklopedisini okudun mu ? Okuduysan hangi cildi ? Ha ha haaaa :D Kendim hakkımda kısa bir bilgi Tarih öğretmeniyim ahahahaha. 6 yıl tarih gördüm okudum vs vs vs artık YETERRR ULEYNNN modundayım XD
Hayat felsefesi sorunu ise anladım birşey türetemeyip onu sorduğunu anladımm XD Nerde senin perilerinn ??
GD'ye gelince o konuya girmeyelim kan dökülmesine gerenk yok değil mi nihohohohho
Yapmaa Sherlock Holmes'in adını kirletmee XD 2 dir farklı isimlerle geliyorsun bana Sherlock böyle bir hataya asla düşmez :D Ayrıca sen sherlock isen bende poirot'um der ve kaçarım nihahaha

A. on 6 Şubat 2013 19:51 dedi ki...

Hohohooh büyük spoi aldım! Yıh yıh yıh XD Şimdi kesin çözeceğim seniii. Bulduuum. Kübra! yeyeyeyeyye. Bulduuuum bulduuum ben bulduuum! Nihahahhaa. Ben henüz oraya kadar gelemedim XD Tarih konusunda Türk yazar okumadım, Hürrem'i bile yabancı yazardan okudum XD Benim perim GD ama konunun başka yönlere sapmaması için o konuda yanımda değillerdi kendileri XD Nihaha. Bencede ikimiz GD konusuna girmeyelim. Böyle birbirimizin yanında fangirllük yapmadığımız sürece bence ilişkiyi yürütebiliriz XD Sen Poirot'san ben Marple'ım!!!

Neobi on 6 Şubat 2013 20:25 dedi ki...

Hala anlamıyorsun değil mi kendimi gizleme konusunda ustayım XDYani sana beni bulabilmeni mimkin kılacak bir bilgi verirmiyim ? Tabiki de vermem haha XD ayrıca kendimi saklamak gibi bi girişimimde olmadı ki böyle dedektifçilik oynamak yerine sorsaydıun gösterebilirdim. Ama bu yolu sen seçtin. Kısaca şeytan azapda gerek XD
Poirot'un üstüne tanımam çalışın gri beyin hücrelerim çalışın hohoho :D

A. on 6 Şubat 2013 20:40 dedi ki...

Tamam. Pes. Söyle. 벨라 ve Gülşah gibi teorilerimde vardı XD Hadi söyle artık. GECELERİ GÖZÜME UYKU GİRMİYOR NEOOO! Kaç gündür geceleri uyuyamıyorum :P

Neobi on 6 Şubat 2013 20:50 dedi ki...

ahahah hiç hiç hiç hiç biri değill XD Bulamazsın dediysem bir nedeni var demektir güven bana dostum yorma kendini XD

A. on 6 Şubat 2013 20:55 dedi ki...

Erkek adıyla mı kayıt oldun yoksa? Ya Neooooooo. "Bana ferrari alsana berkecaaaaeaaaaan" tarzı bir aksana bağlatma beni!!!!!! Ğııı.

Neobi on 6 Şubat 2013 21:00 dedi ki...

Cıks tabiki de değill XD Aslında çok net bulabilirdin beni lakin bir noktayı hiç yapmadığım için bulamadın XD Şöyle ki ben çevirmen değilim eheheh Yani şu haberi aldım bu haberi aldım diye oraya yazmam XD Çok nadir yorum yaparım XD Geneliikle sayfada bişeyler paylaşırım nickimle o kadar XD Birşey yapacaksam da adminlerle aramızda konuşur yaparım. Yani o kısımda beni görmen neredeyse imkansız olduğu için kendime bu kadar güvendim ahahahahah aXD

A. on 6 Şubat 2013 21:02 dedi ki...

Damn!!! Ama ben zaten gruba bakmıyordum ki. Hı? Direkt üyelerden herkesin profiline girdim. GD olanlara falan bakıyordum XD

Neobi on 6 Şubat 2013 21:03 dedi ki...

Evet onuda düşündüm ve resmimi değiştirdim boşuna poirot'um demiyorum sana XD Gerçek beni hiç imkan dahiline bile almadığını vr sayarsak planım içe yaramış da XD

A. on 6 Şubat 2013 21:06 dedi ki...

Ama ben insanların profil fotoğraflarını da taciz ediyordum XD Yani eğer profil fotoğrafın olsaydı, görebilirdim. Hiiiiç bilmiyorum XD Çok kötüsün. T.T

Neobi on 6 Şubat 2013 21:08 dedi ki...

Tüm resimlerim gizlidir arkadaşım olmayanlar göremez XD Ayrıca profil fotomda gayet var ahaha XD Çok kötü değilim çok tedbirliyim diyelim :P Sonuç itibariyle Poirot sherlock'u YENDİ !!!!!

A. on 6 Şubat 2013 21:16 dedi ki...

Hatırlatırım ki senin ikinci adını sana tweet atmıştım. Yenilgiyi kabul etmiyorum. Hell no!

Nymphe_Nadiad on 6 Şubat 2013 21:24 dedi ki...

Kabul ettim ve cevapladım bile XD Zaten bana kpop hakkında olmayan bir mim yazdırabilecek tek insan sendin sanırım.~hahaha
Ama çok eğlendim yazarken bundan sonra mimleri kabul edeceğim gibi :)

Neobi on 6 Şubat 2013 21:52 dedi ki...

Beni krımayacağını gerçekten biliyordummm *-*
Ayrıca gerçekten çok zevkli değil mii *-* Şahsen hem sana soru hazırlarken hemde yanıtlarını okurken acayip eğlendim *-* Kendi sorularımı cevaplamam da cabası XD
Herkesi bilmem ama mim aldıkça ( korkma çok almıyorum hatta autmun yollayana kadar hiç almamıştım XD ) kapını çalacağım aziz dostum haha =)

Unknown on 8 Şubat 2013 22:11 dedi ki...

bu muhabbet beni fazlasıyla eğlendirdi ve oldukça tanıdık geldi ahahahaha

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei