22 Mayıs 2013

Yılın 12 Erkeği

Gönderen Neobi zaman: 00:11

Şimdiye kadar izlediğiniz tüm kore dizilerini bir kenara bırakın ahali.  Size bu zamana kadar izlediğim en değişik yapımı getirdim peşim sıra. Başlıkda da gördüğünüz gibi Twelve men in a Year yani türkçesiyle yılın 12 erkeği... Demin de dedim ya bütün kore dizilerini şöyle bir yana iteleyecek bir yapım. Nedenini biraz aşağıda sıralayacağım ama önce bu yapımın kadrosuna bir göz atalım. 


Adı: 일년에 열두남자 / Il-nyeon-e Yeol-doo-nam-ja

Tür: Romantik,Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yönetmen: Oh Jong Rok
Senaryo: Hwang Jo Yoon
Yayınlandığı Kanal: tvN
Yayın Tarihi: 2012/02/15
Yayın Saati: Çarşamba & Perşembe 23:00
Oyuncular
Yoon Jin Se - Na Mi Roo
Ohn Joo Wan - Cha Jin Oh
Go Joon Hee - Park Tan Ya
Kim Da Hyun - Hyun Woo
Kim Jin Woo - Won Bin
Julien Kang - Alex
Park Sang Myun - Dong Gun
Kwang Soo - Shi Hoo
Lee Yong Woo - Yi Joon
Tee işte yukarda ki acummalar, acuşşiler bu dizinin iskeletini oluşturuyorlar. Öyle pek tanıdık yüzler yok gibi ( yani en azından benim için ) ama bu diziyi amannn izlemem bunu ben yaaa diyerek bir köşeye itmeye kesinlikle neden değil. Şimdi haydi bakalım kolları sıvayıp girişelim bu güzel diziye spoya kaçmamaya özenerek tabi :D 



Şu yukarıda gördüğünüz çirkin :P beyazlı hatun dizinin baş rol oyuncusu ( evet evet bence de malesef :P ) lakin bir müddet sonra alışıyorsunuz, kızın cins cins hint fukarası gibi giyinmesi, o cırtlak sesi hiç rahatsız etmiyor aksine çok gülüyorsunuz. Onun dışında mimiklerini  gerçekten çok iyi kullanan bir oyuncu. Yani çirkinliği puff diye uçupp gidiyor. Yanında ki kısa saçlı seksi bayan ise kızımızın en yakın arkadaşı. Ve aşırı derece de güzel :D Güzelliğini de geçtim bu ikisi arasında ki arkadaşlık harika. Cidden böyle bir dostum olsa sırtım yere gelmez :D
Bakınız erkek arkadaş
Dizinin konusu kabaca şöyle: Bu beyazlı hatun bir derginin magazin editörü. Aslında hayali hep savaş muhabiri olmak olsa da bunu gerçekleştirememiş. 30'lu yaşlarda ve neredeyse 4 senedir aynı elemanla çıkıyor. Hatta aynı evde yaşıyor. ( Bu noktaya dikkat. Şimdiye kadar kaç dizide gördünüz evli olmadıkları halde birlikte yaşayan bir çift kkk )  Bu arada hemen erkek arkadaşı da gösterelim...
Gördüğünüz üzre çirkinlik abidesi bir erkek arkadaş durumu mevcut  :P hehe şaka şaka Bu beyzade kızımızın hayranı. Fakat ne oluyorsa bir gün çocuğun öküzlüğü, kızın aceleciliği yüzünden ayrılmak zorunda kalıyorlar. Eee haliyle yılların verdiği alışkanlıkla kızımız büyük bir boşluğa düşüyor. Her yerde erkeğini aramalar, depresyona düşmeler falan. Doğal olarak iş yerinde de sıkıntı yaşamaya başlıyor. Ve baş editör bu kıza son bir şans daha veriyor işte kalabilmesi için. Oda erotik köşe yazılarıyla ün salmış sophiayı kafalayıp kendi dergilerinde çalıştırmak.  Fakat bu öyle göründüğü  kadar kolay değil. Birincisi sophia ne olursa olsun kendini asla kimseye göstermiyor. Ve ikincisi de ona ulaşmak imkansız :D Neyse kızımız bir şekilde bu sophiaya ulaşıyor ulaşmasına ama sophia yan çizince kalıyor hatun elinde taslakla dımdızlak ortada. Eee kafalayamazsa patronu koyacak kapının önüne. Ne olacak şimdi ? Tabii kii bir bara gidilip sızana kadar içilecek XD Kızımızda bunu yapıyor. İçiyor, içiyor, içiyor ve eve geldiğinde içkinin de verdiği sarhoşlukla ne var yahu altı üstü bir erotik köşe diyor ve koyuluyor yazmaya.  Fakat tarzı biraz değiştirerek. Ne mi yazıyor ayrıldığı erkek arkadaşına içinden geçen sövgüleri. Yoo yanlış duymadınız bildiğiniz saydırıyor. 10 dakikalık erkeksin, ( bunu açıklamama gerek yok anladınız değil mi :P )  yok boğa burcu erkeği değilmisin bilmem ne  falan fişman. Ve şut baş editöre o sarhoşlukla paslıyor. Birden bu yazı çok tutuluyor ve sophianın erotik köşesi oluyor size sophianın yılın 12 erkek erotik köşesi.  Yani işin özeti bu kızımızın ufak bir hatası onu bambaşka diyarlara sürüklüyor. Sözleşmesi olduğu için işi de bırakamıyor. Ve kısaca sophianın yerine geçmek zorunda kalıyor. Amacıysa 12 farklı burçtan erkekle yatmak.
İşte bu noktada izlediğim tüm kore dizilerinden ayrılıyor. Öyle süklüm püklüm salak bir kız dolanmıyor etrafta. Öpüşme desen havada uçuşuyor. Ki bilirsiniz normal dizilerde iki karakter öpüşecek diye 16 bölüm bekleriz. Bunda daha ilk saniyelerden hopppp iş bitiyor :P
Ve benim için en en en önemli kısmı ise baş rolde olan erkeği öğrenmeniz için 16 bölüm izlemek zorundasınız. Çünkü dizide toplamda 12 erkek var ama baş rol kim bilmiyorsunuz. Her burcu temsilen bir erkek.  Ee hal böyle olunca bu namjalardan birini seçiyor ve dizi boyu Allahım noğğlur bu olsun esas erkek diye dualara başlıyorsunuz :P
Hemen toparlamak gerekirse ciddi anlamda her bölüm kahkaha krizlerine girip izlediğim bir yapım. Kore halkının masum kız erkek, saf aşk ayaklarına yatmadığı bir yapım ( doğal olarak da daha gerçekçi bir yapım ), kimin esas erkek olduğunu tahmin etmeniz gereken bir yapım, sonuyla sizi seçtiğiniz erkeğe göre mutlu eden yada etmeyen bir yapım...
Eğer klişe dizilerden sıkılmış ve farklı bir şey arıyorsanız, kesinlikle ama kesinlikle bu güzel diziyi es geçmeyin der ve spo vermeden dizi anlatmanın verdiği sıkıntıyla beraber yazıma noktayı koyarım. 
Not: Eğer izlerseniz / yada izlediyseniz lütfen favori erkeklerinizi de belirtin yorumda. Şahsen benim favorim önce ikizler sonra da yengeç erkeğiydi :D 

21 yorum:

güzzi on 22 Mayıs 2013 00:22 dedi ki...

Kişisel bir liste sandım da geldiydim ya kızım askjhdgjhasgfa Hayal kırıklığımın diyeti olarak hemen yazıver öyle bir yazı

Neobi on 22 Mayıs 2013 00:25 dedi ki...

asfghafsfdh oldu annem XD Ama senin için öyle bir liste çıkarabilirim neden olmasın XD Güzel fikir tuttum bunu kkkkk

güzzi on 22 Mayıs 2013 00:25 dedi ki...

Bir de... Bu bir filmden falan mı uyarlama? Böyle bir şey izlediğimi hatırlıyorum çünkü??

Neobi on 22 Mayıs 2013 00:28 dedi ki...

Sanmıyorum bebek. Öyle olsa yazarlardı konu altına şundan bundan uyarlama diye. Hiç rastlamadım öyle bir yazıya. Bilemiyorum yani

güzzi on 22 Mayıs 2013 00:36 dedi ki...

Ya bunun aynısını izledim çok eminim. Hatta uzakdoğu yapımıydı. Belki de Kore... Bu kadar dejavu olamaz herhalde XD Yok yok olamaz. Konusunu okurken yukarıda, devamını bildiğimi fark ettim. Dur bakalım bulursam sana da haber ederim.

Neobi on 22 Mayıs 2013 00:38 dedi ki...

Acaba tayvan versiyonu fellan mı var ? Valla bilmiyorum hehe bulursan bana da haber et merak ettim kkkk

K-Pop Dediğin Nedir Allasen? on 22 Mayıs 2013 00:43 dedi ki...

Merhaba.
Çok beğendim konuyu. Anlatımında güzeldi. Sanırım sıradaki dizim bu olucak. Sınavlarım biter bitmez izleyip damlıyorum buraya ve favori erkeğime dair yorum yapıyorum. :D

Neobi on 22 Mayıs 2013 00:54 dedi ki...

Teşekkür ederim efenim beğenmenize sevindim. Valla spo vermeden anlatayım diye çok kastırdım yoksa daha iyi bir yazı çıkardı ya neyse kkkk
Bekliyorum o vakit =D

Ruzgarinkizi on 22 Mayıs 2013 08:54 dedi ki...

Bu dizinin tanıtımını gördüğümde aman sıkıcı yada saçma bir dizidir diye bakmayı aklımdan geçirmemiştim ama senin yorumundan sonra ve özellikle favori erkeklerinden birisinin yengeç erkeği olduğunu okuduktan sonra ( evet yengeç bayanıyım :) ) en kısa zamanda izlenecek ve buraya yorum ve favori erkek(ler) eklenecektir :)

Neobi on 22 Mayıs 2013 17:11 dedi ki...

İşin aslı bende sıkıcı olduğunu düşünmüştüm izlemeden önce. Sonra astroloji kısmı beni çekince izlemeye karar verdim. İyi ki de izlemişim diyorum. Öyle 4 / 4 lük bir yapım değil ama tabuları yıkan tarafı ve eğlencesiyle beğeni listemde yerini aldı. Özellikle hangi burç erkeği nasıldır diye beklemek kısmı ve esas oğlanı öğrenme çabaları çok hoştu XD
Beklemedeyim favori erkeğini ^^

tutarsiz turşu on 23 Mayıs 2013 14:38 dedi ki...

yeni bir dizi arıyordum buldum :D konusu farklı ve güzel bakalım benim favorim ne olacak :D ellerine sağlık anlatımına bayıldım (:

Güney Kore ve Ben on 24 Mayıs 2013 13:23 dedi ki...

takıpteyım =)))

Neobi on 24 Mayıs 2013 20:57 dedi ki...

Hadi bakalım senin favori erkeğin hangi burçtan =)

Neobi on 24 Mayıs 2013 21:00 dedi ki...

Teşekkürler teşekkürler =))

Ruzgarinkizi on 25 Mayıs 2013 01:41 dedi ki...

ahh Neobii senin yüzünden sınav haftamda oturup izledim ve hemen yorum yapıyorumm :) Teraziye aşık oldum ben ya :) ki zaten yakın bi zamanda teraziden hoşlanmıştım ama ikisi arasında çook fark var ben dizideki teraziyi istiyorum ama :)ve tabii burçtaşım yengeç forever işte adamımm dedim ve bir daha burcumla gurur onur herneyse işte ondan duydmum :) hatta bi ara ya bu benim dedim evet kabul ediyorum bende arada o kadar odun olabiliyorum :) ama bizler yeri geldiği zaman herşeyi göze alabilen tipleriz salakmıyız neyiz ahaha :) Ahh ikizler öyle bi erkek olmalı hayatımda benim ya.. yani sana kesin katılmakla beraber birde yanına terazi erkeğini en şukelasından ekliyorum o zaman ben şöyle ortaya ikizler yengeç ve terazi karışımı istiyorum acaba bulabilirmiyimki :) Görüşürüzz yeni önerilerini dört sekiz gözle beklemekteyim

Ruzgarinkizi on 25 Mayıs 2013 01:45 dedi ki...

ahh yazmayı unutmuşum ve lütfen o kız arkadaştanda bir tane istiyorum yeri geldiğinde kafa göz dalmaktan çekinmeyen düşüncelerini sakınmayan "gerçek" arkadaştan bir tane sipariş verdim evrene ne zaman duyar ve geri dönüş yapar bana acaba :)

Neobi on 25 Mayıs 2013 01:51 dedi ki...

Heheheh naptın bacım yaa XD Olmaz üç erkek ıhh cıksss XD Öyle bi karışım hakkım olsaa hmmm kanımca bende o üç burcu karıştırırdım XD Ama favorim ikizler yafrum çok bağlı :D Yengeçin ise şapşal hallerini sevdim ben haha :D
Bu dizinin katkısı çok yaa misal kova erkeklerinden katti suretle uzak durun gibi bir mesajıda var ki çok doğru vesselam :D
Önerimi göz önüne alıp izlediğin için kocaman teşekkürlerimi sunarım efenim...
Dip Not: Sınavlarında başarılar :D

Ruzgarinkizi on 25 Mayıs 2013 02:07 dedi ki...

ahh onu yazacaktım zaten ama kararsız kaldım konuyu açtığın için söylüyorum kova koç ve dee balıktan köşe bucak kaçmalısın azizim hepsimi beter olur ya sayelerinde ilk başta ben biliyorum hepsi böyle demeye başlarken işte yengeç erkeği off ki zaten kendisini başka bir dizide gördüp aşık olmuştum bu dizi sayesinde gecenin bu saatinde aptal gülümsemeyle dolanıorum off neobi senin yüzünden ama ya :) işte biz yengeçler böyle anlaşılması zor kişileriz ama çözülddüğümüz zaman yapamacağımız !! şeyler yoktur ya :) ya aslında durup düşününde ya yengeçin depresif hallerindense ikizler erkeğini mi tercih etseydim yada inatçı bir terazi aklına koyduğunu yapan yada yok ya ben üçünün karışımı konusunda kesinlikle kararlıyım. Evet hemde iki günde bitirerek kendi rekorumu kırdım eğer hafta sonu olsaydı tek gecelikti benim için ( içime kovamı kaçtı ne :) ) bu arada sınav için teşekkürler dizi bitti ya kafam rahatladı çalışırım inş. :) yine destan yazdım neyse görüşürüzz :)

loverK on 13 Haziran 2013 18:04 dedi ki...

Gerçekten de farklı bir Kore yapımıymış.Kore dizilerine alıştırdığım bir arkadaşım 3-4 dizi sonra ee bunların hepsi aynı demeye başlamıştı :) Ona önereyim de izlesin :)

safiraa on 14 Ağustos 2013 00:38 dedi ki...

heheyt:) daha ilk bölümden tahmin ettiğim kişi oldu:) bu arada adama hayran kaldım çoooook tatlıydı yaaa:)

Adsız dedi ki...

Üzerinden baya zaman geçmiş ama bu konuda ama sadece burcuna göre eşini seçme kısmı olarak bollywood filmi var Priyanka Chopra'nin. What's youre raashe? Diye onu izlemis olabilirsiniz. 2009 filmi ve sonunda kova burcunu seciyordu yanilmiyorsam. Bu diziyi henuz bitirmesim

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei